Ga naar inhoud

computer blijft hangen


Aanbevolen berichten

2 uren geleden, fritzthefox zei:

moet deze verwijderd worden? werkt namelijk uitstekend bij mij  Malwarebytes Anti-Malware versie 1.80.2.1012 ?

ik krijd dit bericht

1. Dit is een zeer oude uitgaven er zijn tussen door nieuwe versie gekomen die verbeterd zijn daarom vraag ik om deze te verwijderen waarna we straks de nieuwste installeren.

Is het geluk om al die programma's te verwijderen die ik neer had gezet?

 

 

2. De fixlist is niet helemaal goed uitgevoerd maar die doen we straks nog eens dus dan komt het wel weer goed.

Ik weet dat je een leek bent en je doet het goed maar doe wel pressies wat ik neerzet om fouten te voorkomen.

Liever 2x vragen als een fout die we niet meer terug kunnen draaien.

 

 

3. Ik neem aan dat je de oude Malwarebytes heb verwijderd, voer het volgende uit.

Lees alles eerst door of print het uit en voer het dan uit, ook staan er linken bij met handleidingen.

 

Download Afbeelding MalwareBytes Anti-Malware bij voorkeur naar het bureaublad.

  • Dubbelklik op MBSetup.exe om de installatie van Malwarebytes Anti-Malware te starten.
  • Volg de verdere aanwijzingen tijdens de volledige installatieprocedure.
  • Die is hier na te lezen Handleiding
  • Klik vervolgens op de knop Scannen om een bedreigingsscan uit te voeren. Er zal nu gecontroleerd worden op beschikbare updates.
  • De scan wordt nu automatisch gestart, gebruik de computer bij voorkeur niet tijdens de scan.

Na het scannen:
Als er bedreigingen zijn gevonden:

  • Klik op "Quarantaine" en daarna op "Gereed".
  • Er kan gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten. Doe dat dan en start daarna opnieuw MBAM.

Start Malwarebytes klik op "Scanner", klik op "Rapporten".
Dubbelklik op het recentste "Scanrapport".
Klik op Exporteer en kies Tekstbestand (*.txt).

Afbeelding


Vul een bestandsnaam in en bewaar het op je bureaublad zodat je het makkelijk terugvindt.
Post het logbestand als bijlage in je volgend bericht.
Hoe je een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest je hier.

 

 

 

Graag in je volgende antwoord:

1. de antwoorden op de vragen.

2. het txt bestand van Malwarebytes als bijlage.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, fritzthefox zei:

sorry,maar ik krijg het echt niet over mijn hart om Malware Anti-Malware versie 1.80.2.1012 te verwijderen,ik heb hem al een hele tijd en was er altijd zeer tevreden over+hij update zich regelmatig en het is een pro-versie

Deze versie is zeer verouderd, heb je een jaar licentie (die je elk jaar opnieuw moet betalen of een lifetime licentie)?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.