Ga naar inhoud

problemen met beeld


ruud

Aanbevolen berichten

Nee, geen andere videokaart, ga dinsdag zien om het toestel binnen te doen om na te kijken en eventueel een nieuwe videokaart te laten steken.

Is wel zuur garantie is 3 maand voorbij.

En is niet dat de kaart belast wordt, speel geen games kijk wel heel veel series en films op netflix maar mag kaart toch geen probleem mee hebben.
Vanmorgen geen enkel probleem, was weggeweest en zet hem terug aan en ........

 

 

alvast bedankt voor je tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf maakte ik enkele jaren geleden iets soortgelijks mee -'k weet niet meer precies wat het was: het kunnen strepen geweest zijn zoals bij jou, het kan ook een kleurstrook geweest zijn die plots in beeld verscheen.

Vertelde een ICT-er me: haal de kaart er eens uit, plug ze terug in en doe hetzelfde met je kabels naar je beeldscherm.

Ik: ja, maar: ik ben al maanden niet in mijn kast geweest, 'k heb ze niet verplaatst, dus hoe kan het dan een kwestie zijn van contacten?

Hij: ja, het kan toch - en idd: het probleem was daarna verdwenen...

 

je ervaring doet me hier aan denken. Moest het terugkomen: probeer het ook eens? Je verliest er tenslotte niets mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.