Ga naar inhoud

Afgesplitst van topic: Command DISM error 605


ictknechter

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Er is hier geen sprake van een probleem met malware, FRST is ook niet specifiek een tool voor enkel problemen met malware. Deze tool wordt veel breder ingezet, dus alle topics waar FRST wordt ingezet verplaatsen naar de malwaresectie lijkt mij niet (direct) nodig. FRST wordt bijvoorbeeld ook gebruikt bij problemen met Windows Update, om maar een dwarsstraat te noemen. Ga je al die topics verplaatsen wordt de malwaresectie een ratjetoe van allerlei onderwerpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom ik die regel in de fixlist opneem is omdat dat bestand niet meer aanwezig is, dus kan je die aanwezige S3-regel opruimen. Dit bestand is trouwens gewoon legitiem indien aanwezig. Wat betreft die firewall regels is dat onder het mom van twee vliegen in een klap. Ik neem gewoon alles mee wat ik zie in de fix, waar het voornamelijk om gaat in de instructie is de check met DISM.

Wat betreft FRST en de werking ervan, kan je de openbare handleiding op HijackThis raadplegen.
https://www.hijackthis.nl/forum/viewtopic.php?t=40301

aangepast door Maxstar
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.