Ga naar inhoud

Leesbevestiging later versturen Outlook 2013


STYLUS3530

Aanbevolen berichten

Hello Folks

 

Als ik in Outlook 2013 een mail ontvang, dewelke om een leesbevestiging vraagt, is het dan mogelijk om eerst de mail te lezen, dan te drukken op geen bevestiging versturen en pas op een later tijdstip toch nog een leesbevestiging te versturen?

 

Alvast hartelijk bedankt

 

STYLUS3530

Link naar reactie
Delen op andere sites

Test het gewoon uit: stuur een mail met vraag naar mailbevestiging naar jezelf  :)

 

En: het is niet noodzakelijk om op zo'n mail 'bevestigend' te antwoorden: je kan de vraag ook gewoon negeren  (of het vriendelijk

en/of beleefd is, is een andere vraag, maar zelf had ik eens iemand die het blijkbaar standaard ingesteld had (als dit al kan? - iig: die deed

het toch steeds in èlke mail. Op zeker ogenblik vond ik het wel wat veel van het goede en klikte er niet meer op)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, dotchiejack zei:

wat  als uw mussennest BOEM doet.

Ah, maar dàt kan ik begrijpen ! !

 

1 uur terug, dotchiejack zei:

dit was TS zijn vraag zelfs niet

Ik vertelde hem toch dat hij dat zelf kon uittesten met een mail naar zichzelf? - het laatste stuk was maar 'toevoegsel' (herlees even mijn bericht)

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, dotchiejack zei:

Klein addendum voor diegene die een leesbevestiging wegklikken, als het een officiële instantie betreft een ontvangen Email zonder leesbevestiging wordt ook als ontvangen beschouwd.

Dit wist ik niet.

 

Mijn bedoeling is dus inderdaad om eventueel op een later tijdstip toch nog een leesbevestiging te kunnen sturen, want deze week ontving ik een mail met de vraag naar een leesbevestiging, maar door te snel te zijn heb ik nee geklikt, spijtig genoeg is dat niet de eerste keer dat dit me is overkomen en wil ik in de toekomst hiervoor een oplossing hebben.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, dotchiejack zei:

Heb je mijn suggestie al geprobeerd? (postje #2)

Daar heb ik nog geen antwoord op.

 

 

Heb dit geprobeerd, men moet dan echter elke mail die men krijgt volledig openen, zodat men ziet dat ik ze al gelezen heb.

Als men op de mail dubbelklikt kan men wel een leesbevestiging versturen, maar ook weer hier, als men deze met Nee zou beantwoorden zit ik terug in hetzelfde schuitje.

 

Knipsel.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.