Ga naar inhoud

[OPGELOST] pc blokkeert vaak


jv9090

Aanbevolen berichten

Gast socrates

Het lijkt me sowieso van belang dat je de nieuwste drivers voor je hardware gebruikt en tevens de laatste updates van XP hebt geinstalleerd.

Het zou idd de eerste stap kunnen zijn om de nieuwste drivers voor je moederbord, videokaart, geluidskaart, etc. te installeren en kijken of daarmee het probleem verholpen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het lijkt me sowieso van belang dat je de nieuwste drivers voor je hardware gebruikt en tevens de laatste updates van XP hebt geinstalleerd.

Het zou idd de eerste stap kunnen zijn om de nieuwste drivers voor je moederbord, videokaart, geluidskaart, etc. te installeren en kijken of daarmee het probleem verholpen is.

Is reeds allemaal gebeurd.

Jürgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast socrates

Bij geavanceerd bij internetopties het vinkje 'browser instellingen van derden inschakelen' uitvinken zodat deze niet geselecteerd staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij geavanceerd bij internetopties het vinkje 'browser instellingen van derden inschakelen' uitvinken zodat deze niet geselecteerd staat.

Reeds gedaan bij Explorer. Bij firefox vind ik deze optie niet direct terug. Hoe dan ook, het heeft niet geholpen.

Jürgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast socrates

Wat je kunt doen is muis: op bureablad, rechts klikken, op Eigenschappen klikken, naar Instellingen, Geavanceerd, Probleem oplossen. De schuifregelaar geheel naar links. Hiermee voorkom je het vastlopen waarschijnlijk, maar de videoprestaties kunnen minder zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer deze IEFIX eens: IEFix Utility - Description

Mogelijk wordt gevraagd om je Windows installatieCD.

Deze zal niet helpen, want het probleem doet zich ook voor bij Firefox. Dat tweede programma ga ik dit weekend eens proberen wanneer ik terug thuis ben. Alvast bedankt.

Ik heb ik een sterk vermoeden dat u Google Chrome beta gebruikt.

Daar zit veel bugs fouten.

Ik zou google chrome verwijderen.

En dan bekijken hoe uw computer nu reageert.

Daarna kan je de nieuwste versie Google Chrome installeren.

U vermoeden is niet correct:-) Wanneer u mijn eerste post leest, zult u merken dat het probleem zich ook bij IE en Firefox voordoet. Chrome zal dus geen oplossing bieden.

Jürgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.