Ga naar inhoud

Kan windows 10 update file niet dowloaden


ivanke

Aanbevolen berichten

Ik ben bezig " Cumulatieve update voor op Windows 10 Version 21H1 for x64 gebaseerde systemen (KB5008212)" te downloaden, maar ik krijg ik slechts een tijdelijk bestand "Niet bevestigd 835165.crdownload" met extentie CRDOWNLOAD. Als ik zoek wat het is, lees ik dat het iets met Chrome te maken heeft. Maar ik heb het niet met Chrome gedownload. Wat moet/kan ik doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste

 

Dit zou je moeten binnenhalen via windows update. Mag ik vragen  om een screenshot te trekken van windows update? 

Je ziet de download van een update niet staan bij downloads dat is normaal.

 

 

1 uur geleden, ivanke zei:

bevestigd 835165.crdownload"

Het klopt inderdaad dat dat bestand van chrome afkomstig is.

 

Met vriendelijke groeten Ictknechter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, ictknechter zei:

Het klopt inderdaad dat dat bestand van chrome afkomstig is.

Nee, dat hoeft niet zo te zijn!

De extensie .crdownload betekent doorgaans dat de download gepauzeerd is of om andere reden is afgebroken.

Het heeft niet alleen met de browser Chrome te maken, maar met alle browsers die op de Chromium engine zijn gebaseerd. Dus ook voor browsers als Edge, Opera en Vivaldi.

 

Lees hier meer over dat soort bestanden (wel in het Engels): https://www.majorgeeks.com/content/page/crdownload_file.html

 

Verder verdient het inderdaad aanbeveling om updates binnen te halen via Windows Update, zoals ictknechter schrijft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, abbs zei:

Hallo,

 

Dan ben ik wel benieuwd hoe jij die update binnen haalt als je een los bestand krijg.

 

Zoals porrelaar al aangeeft is dit bestand niet alleen meer aan Chrome gekoppeld maar ook aan Edge.

Hier meer over: https://www.thefastcode.com/nl-eur/article/what-is-a-crdownload-file-and-can-you-delete-it

 

Ja ik ben ook heel benieuwd. Klopt inderdaad dat het Chromium engine was en niet gewoon chrome.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.