Ga naar inhoud

Ik heb problemen met het reageren op een reactie op mijn geplaatste topic


Scheltes

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Het lukt mij niet te reageren op een reactie van een lid op mijn topic "Knipperen van beeldscherm bij opstarten van PC"

Ik krijg het volgende op mijn beeldscherm als ik op de toets "PrtScr" druk. Ik kan er geen wijs uit worden669820064_Schermopname(2).thumb.png.9e23318e5862487edc19320b81561a25.png

 

Ik wil kunnen reageren op een advies van Porrelaar. Dat krijg ik niet voor elkaar.

Met vriendelijke groet,

Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke browser gebruikte jij op dat moment?

Het lijkt er op dat je naast de browser Chrome ook de oude Classic Edge browser open had staan en dat je die op dat moment gebruikte.

Hieronder laat ik met de rode pijl Classic Edge zien in jouw printscreen:

61c0a49ea7f23-Ashampoo_Snap_2021.12.20_1

Tip: klik met de rechter muisknop op het pictogram van Classic Edge (die blauwe E met een kuifje) en kies dan 'Van taakbalk losmaken'.

Die Classic Edge moet je namelijk niet meer gebruiken. Je hebt de nieuwe Edge browser immers ook al; die staat tussen de pictogrammen van je e-mailprogramma en van Chrome.

 

De print screen die jij laat zien ziet er inderdaad niet best uit, maar om op mij te reageren hoef je geen print screen te maken. Zorg er eerst voor dat je bent ingelogd op het forum. Dan kun je daarna onderaan op de pagina klikken in het vak waarin staat 'Reageer op dit topic':

61c0a62f1c4cf-Ashampoo_Snap_2021.12.20_1

Jij ziet daar dan natuurlijk niet mijn avatar (plaatje) voor staan, maar die van jou. Nadat je in dat vak hebt geklikt, kun je direct je reactie gaan schrijven. Dan maar zonder print screen.

 

P.S. Het viel me ook op dat je rechts onderaan op je scherm een vervelende reclamemelding krijgt van een Portugese website. Ik kan je verzekeren dat Paul de Leeuw die in die melding getoond wordt, niets te maken heeft met die  reclame. Hij heeft er zijn goedkeuring niet aan gegeven. Een reden te meer om Classic Edge niet meer te gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Jan,

 

Ik zal je eerst mijn excuses aanbieden. Ik had gisteren geen flauw vermoeden waarom jij een print screen ging maken. Na een nacht goed slapen viel het kwartje: op jouw computer ziet jouw eigen topic er zo rommelig uit: de tekst van verschillende reacties in dat topic ligt over elkaar heen en wordt daardoor onleesbaar. Er klopt overigens wel weer niet aan de weergave van jouw topic zoals die getoond wordt in jouw print screen. Jij kunt daar waarschijnlijk ook niet klikken in het vak waarin staat 'Reageer op dit topic'.

 

Voor de meelezers, het gaat om dit topic: https://www.pc-helpforum.be/topic/77362-knipperen-van-beeldscherm-bij-opstarten-van-pc/#comment-601246

 

Hebben andere leden, waarmee ik ook teamleden bedoel, dezelfde problemen met het bekijken van dat topic? Dan graag hier reageren, want dan is er wat mis met dat topic, en dan zou iemand als Karel ernaar moeten kijken.

 

Ik heb het bewuste topic bekeken met verschillende browsers. In Chrome, de nieuwe Edge en Firefox ziet de tekst in het topic er gewoon uit. Zelfs met Internet Explorer 11 kan ik het topic bekijken, maar dan kan ik niet reageren. Dat is niet zo vreemd met een browser die eigenlijk niet meer gebruikt hoort te worden.

Classic Edge heb ik niet meer op mijn computer staan. Die is bij mij verdwenen toen de nieuwe Edge geïnstalleerd werd.

 

Jan, open je eigen topic eens in een andere browser, bijvoorbeeld in Chrome of in de nieuwe Edge. Ziet de tekst er dan nog steeds zo

onleesbaar uit?

Had je al gebruikt gemaakt van de knop Pagina vernieuwen:

61c194c4ae306-Ashampoo_Snap_2021.12.21_0

Dat wil soms ook wel eens helpen als de website er verrommeld uitziet.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je nu wel kunt reageren, al is dat via een andere browser.

Wanneer je de website van PC Helpforum bezoekt zonder adblocker, dan zie je nogal wat reclames. Eén van de reclames die in jouw print screen zichtbaar waren, werd echter niet bezorgd via PC Helpforum, maar door een andere (Portugese) website. Dat is de reclame die ik hieronder laat zien:

61c1a9a9496e3-Ashampoo_Snap_2021.12.21_1

Ik weet hoe jij aan die reclame komt. Je hebt er zelf toestemming voor gegeven... Jawel!

Als jij in de browser Chrome van die vervelende meldingen in de rechter onderhoek van je scherm af wilt komen, dan kun je daar het beste een apart topic over aanmaken. Doe dat dan in het forumonderdeel Internet & Netwerk: https://www.pc-helpforum.be/forum/27-internet-netwerk/

Want je vraag in dit feedbackforum lijkt nu afgehandeld.

 

(En wees gerust: het is vrij eenvoudig om van die meldingen af te komen.)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.