Ga naar inhoud

Brother probleem


bernard

Aanbevolen berichten

Dus so wi so eerst netwerk resetten , en dan herstellen ?

Dan zijn alle oude gegevens gewist ?

En dan helemaal opnieuw beginnen ?

 

Dan , is de code die ik in moet toetsen , is dat inderdaad Wifinwachtwoord dat ik van Ziggo heb gekregen ?

Of het modem wachtwoord ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16/1/2022 om 19:53, clarkie zei:

 

 

Je bent verhuisd......je zal op deze nieuwe locatie een nieuw SSID en wachtwoord voor draadloos internet ontvangen hebben.

Deze heb je nodig om de wifi op je printer in te stellen.

Lees eerst onderstaande uit de handleiding rustig door.

Indien je de gevraagde handelingen niet begrijpt vraag je best iemand met kennis om dit uit te voeren.

 

Eerst dien je onderstaande uit te voeren.

 

2022-01-16_19h36_19.png.024fcb9d3b93d836e90ff4b29c1ebf00.png

 

Nu hou je SSID en paswoord voor WIFI die je ontvangen hebt van je provider bij de hand. Voer dan onderstaande uit.

Bij punt B zie je dat ik tekst groen gemarkeerd heb.

Je kan de WPS knop op de router (van de provider) indrukken op een bepaald moment je WIFI in te stellen. Indien je die weet staan en gebruikt wordt ga je nadien direct naar punt e. Indien je niet weet of er eentje aanwezig is op je router of je vindt die niet ga je naar punt c  van de handleiding nadat je de correcte SSID ingevoerd hebt.

 

2022-01-16_19h33_31.thumb.png.24f02a77af75bc676892710a0c8e4883.png


je dient eerst wat Brother noemt een herstel uit te voeren. Hoe dat moet staat als eerste beschreven hierboven in 4 stappen. Dan moet je op de printer sSID en wachtwoord ingeven van je draadloos netwerk, ook beschreven hierboven. Het gaat om dezelfde gegevens als die om WiFi op computer in te stellen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, bernard zei:

Maar dan ga je een draadloos afdrukje maken , en nee he  het werkt niet 🥵

Wat moet ik nu nog doen , wat ik nog fout gedaan heb ?????

 

Waaruit leid je af dat je niet kan afdrukken vanaf je PC?

Printscreens van het probleem zouden handig zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik een documentje heb , en die probeer ik af te drukken , dan gebeurd er niets 

Een ik dacht ( hoopte ) aan de hand van de laatste Wlan rapport dat het helemaal klaar( goed ) was 

Als die toch  ,,  connection OK  ,, zegt dan is het toch klaar ?

Of moet ik aan de modem nog iets indrukken ?

 

Als ik naar configuratiescherm : Apparaten en printers ga , en klik op de printer DCP 7055W dan staat daar wel de tekst klaar die ik geprint had willen hebben .

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, bernard zei:

Als ik een documentje heb , en die probeer ik af te drukken , dan gebeurd er niets 

 


Vanuit welk programma probeer je af te drukken en welke printer selecteer je?

graag een schermafbeelding.

 

29 minuten geleden, bernard zei:

 

Als ik naar configuratiescherm : Apparaten en printers ga , en klik op de printer DCP 7055W dan staat daar wel de tekst klaar die ik geprint had willen hebben .


Hier kan ik totaal niet volgen. Afbeeldingen zeggen hier ook veel meer dan tekst vrees ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst even dit , een prinscreen weet ik niet hoe ik dit moet doen , vandaar dat ik foto,s maak .

 

Ik heb het volgende geprobeerd :

Ik heb een tekst uit een van ,, mijn documenten,, op het scherm staan 

Daar wil ik een afdruk van hebben , dus klik ik links bovenaan in het scherm 

Dan kies  ik  afdrukken , en vervolgens controleer ik nog eens of hij de goeie printer pakt .

Dus dus DCP7055W kopie 1 

Dan klik ik op afdrukken , en dan komt er een nieuw scherm , deze kende ik nog niet 

20220118_204908.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.