Ga naar inhoud

Probleem met verzenden van ,, reactie toevoegen ,,


bernard

Aanbevolen berichten

Ik heb gisteren een discussie af kunne sluiten betreft  ,,Draadloos  Brother ,,

 

in deze discussie had ik iedere keer moeite om een reactie toe te voegen .

Ik typte mijn tekst , en dan drukte ik op ,,  reactie toevoegen ,, 

En dan was raampje met de tekst er in wel leeg , maar het kwam niet bij jullie 

Dan deed ik maar wat eigenlijk , en klikte op de grote blauwe   ,, B ,,   en dan ging ik er helemaal uit , en dan weer terug naar de mail 

Dan zag ik het kader waar ik in had getypt , leeg 

Maar klikte ik er dan weer op , dan kwam mijn tekst weer tevoorschijn , met een balk er door 

Dan klikte ik die balk weg en dan weer op reactie toevoegen ,

En dan pas ging mijn reactie naar jullie 

Echt heel vervelend , want het was al een lastige discussie ( voor mij dan ) want ik dacht dat ik een antwoord had gegeven ,en dan was het niet door gekomen 

 

20220116_160332.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om een reactie te plaatsen in een door jouw gestart topic of voor het aanmaken van een nieuw topic zorg je best dat je eerst ingelogd bent. Veel kans dat dat de oorzaak van je probleem is.

 

Om dan te reageren op een bericht klik je in het lege veld waar je Reageer op dit topic (1) staat.

Klik je op die B  (2)..... dat is jouw B van Bernard. Indien je op je profielpagina (waar je trouwens op terecht komt  als je op de B klikt) een eigen afbeelding aanmaakt als profielfoto zie je niet meer de B maar jouw gekozen afbeelding.

 

De blauwe balk...die kan je inderdaad wegklikken via het kruisje (3) maar heb je ook al eens Leeg de tekstverwerker (4) zien staan? 

Een klik erop kan ook vaak je probleem oplossen.

 

 

 

2022-01-20_19h10_58.thumb.png.01fb5eb6d5c2d04db6dd1fc6e733df89.png

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik type nu voor de 2e keer deze reactie , wan de eerst kan ik niet meer terug halen 

 

Ik had gevraagd of het mogelijk is of er na reactie toevoegen een vertraging op kan zitten 

Omdat ik in onze vorige Brother discussie  ook een keer de opmerking kreeg dat ik dat bericht al eerder verzonden had 

En zojuist had ik wel weer de balk , en heb op de tekst : leeg de tekstverwerker geklikt 

En daarna was mijn tekst weg , en daarom nu dus nog maar eens 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.