Ga naar inhoud

geluid laptop werkt niet meer


gildc

Aanbevolen berichten

mijn laptop HP pavillion is voorzien van luidsprekers THX Spatial - Synapse ( standaardapparaat ), maar sinds een tijdje krijg ik geen geluid meer te horen

ik heb op internet gezocht hoe ik dit probleem kan oplossen, maar ik vind geen afdoend antwoord voor herinstalleren van de luidsprekers

kan iemand mij helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik zoek naar THX Spatial - Synapse, dan zie ik steeds informatie over koptelefoons van het merk Razer. Heb jij zo'n koptelefoon?

Dan is nu die koptelefoon ingesteld als standaardapparaat voor je geluid. Als je de koptelefoon aansluit, dan zul je het geluid via die koptelefoon horen.

De in de laptop ingebouwde luidsprekers zullen van een ander merk zijn.

Klik eens met de rechter muisknop op het pictogram van de luidspreker in het systeemvak (staat rechtsonderaan in de taakbalk).

In het menu dat verschijnt moet je dan klikken op Geluidsinstellingen openen.

61f01690356bc-Ashampoo_Snap_2022.01.25_1

 

In het venster dan daarna geopend wordt, moet je kijken wat er bij jou staat onder 'Uw uitvoerapparaat kiezen'.

Bij mij staat daar het volgende:

61f016d7d3f1f-Ashampoo_Snap_2022.01.25_1

Ik vermoed dat daar bij jou THX Spatial - Synapse zal staan.

Klik dan op het naar beneden gerichte pijltje dat achter THX Spatial - Synapse staat.

Kun je dan een ander uitvoerapparaat kiezen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.