Ga naar inhoud

Fout mailtje ????


Aanbevolen berichten

Ik kreeg vanmorgen neen mailtle van Pc-help ( johandir12) onder de noemer  :   Is dit veilig 

Ik vraag mij af of dit goed is , want ik ben mij er niet van bewust dat ik deze discussie gestart heb .

Even later lees ik in dat ik google chrome  moet updaten , want er zou een lek in zitten , zodat er heel gemakkelijk ingebroken kan worden .

Tegelijkertijd , waarschuwt Pc-help met een groot geel/oranje scherm  voor spam ,als ik de mail open .

Ik heb het mailtje van johandir12 niet geopend , of beantwoord , want ik wil toch wel graag weten of dit allemaal wel kan .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die discussie is 2 jaar oud.

Het bericht dat johandir12 plaatste was spam en werd verwijderd.

Johandir12 werd ook de toegang tot het furum ontzegd.

 

Google chrome doet zelf automatisch zijn updates indien nodig en dus hoef jij daar niets extra voor te doen.

Je kan natuurlijk altijd manueel controleren via de 3 puntjes rechts boven en dan help - over google chrome.

 

 

1 uur terug, bernard zei:

Tegelijkertijd , waarschuwt Pc-help met een groot geel/oranje scherm  voor spam ,als ik de mail open .

Dit is een waarschuwing van gmail.

Meestal duurt dit enkele dagen en gaat het vanzelf weer over maar het komt wel reglematig terug.

Eigenlijk niets om je echt zorgen over te maken maar als je je er beter bij voelt hoef je nergens op te klikken.

Meestal gaat het gewoon om een melding dat er een reactie is op een topic.

Dat kan je ook controleren door in te loggen op het forum en naar je topic te gaan.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, je had dat mailtje niet naar de map Spam moeten verplaatsen. Het was immers een gewone notificatiemail van PCH.  Nu loop je de kans dat voortaan alle mails van PCH automatisch verplaatst worden naar de map spam. 
Voortaan dus de map Spam controleren. En als daar dan een e-mail van dit forum in zit, dan moet je aangeven dat die mail geen spam is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ook een regel (filter) aanmaken voor de mails komende van pc-helpforum en aangeven dat dit nooit spam is en dan krijg je deze melding bovenaan je bericht.

afbeelding.png.f788ae2082b7ffa8e7f1cf6b2287c027.png

Hier kan je dan klikken op melden dat dit geen spam is en na enkele malen zullen de mails van pc-helpforum niet meer als spam gezien worden en ga je dieze melding ook niet meer krijgen.

 

Die grote gele (oranje) melding daarentegen, kan altijd weer de kop opsteken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een filter instellen kan je als volgt.

Open het email bericht.

Klik rechts achteraan op de 3 puntjes.

Kies voor berichten zoals deze filteren.

In het vak van vervang je alles voor het @ door * zodat je dit krijgt.

 afbeelding.png.baf0c68724db7cf8ca80e40e0dc57dd8.png

Klik dan onderaan op Filter maken.

Zet dan een vinkje bij Nooit naar spam sturen.

 

afbeelding.png.3ddf87fc0990d38b82c9918ab066a0cd.png

Klik dan onderaan op Filter maken en klaar is kees.

 

Je kan de filter nadien ook nog aanpassen.

Ga daarvoor naar de instellingen.

afbeelding.png.674b8c296ead9d5f034b1dd2d8c7310a.png

En kies bovenaan voor alle instellingen bekijken.

Klik dan op filters en geblokkeerde adressen.

Kies de juiste filter en klik op bewerken.

Je kan nu de criteria en/of de acties aanpassen.

 

afbeelding.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.