Ga naar inhoud

Fiber klaar


Aanbevolen berichten

Zoals iedereen krijgen ook wij in Hemiksem, nu de vraag voor Fiber klaar. zover ik begrijp brengen ze dan een andere kabel binnen, maar dan wordt het minder duidelijk. vervangt die kabel dan deze waaraan nu je digicorder is aangesloten? Wat ik ook al begrepen heb, is dat er een andere modem moet komen. dit zou dan van je provider komen.

wat ik, gezien mijn ouderdom, al lang weet, is dat dit ons meer gaat kosten.

kan men hier antwoorden op de vraag over hoeveel duurder het gaat zijn, en of het dat waard is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fiberklaar wordt pas aangelegd in je gemeente als minstens 20 % van de (mogelijke) aansluitingen zich gemeld hebben vóór een bepaalde datum. Halen ze dit percentage niet dan wordt de gemeente niet voorzien van dit fibernet. Voor de de rest klopt je verhaal helemaal. Er wordt een nieuwe kabel binnengebracht, waarop de internetproviders opnieuw je aansluiting zullen uitvoeren (modem, activeren diensten, e.d.). Momenteel zijn er nog maar 4 internetproviders die zich hebben aangesloten bij Fiberklaar: Proximus, RapidXS, EDPNet en Multifiber. De prijzen van de nieuwe formule zijn afhankelijk van de provider die je hebt en de verschillende pakketten die deze aanbieden.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.