Ga naar inhoud

Photoshop werkt niet meer


vxvk

Aanbevolen berichten

16 uren geleden, vxvk zei:

Ik heb ook al comptabiliteit geprobeerd

Welke compatibiliteitsmodus heb je gekozen? Je moet kiezen voor Windows 98. Ja, zo oud is jouw programma. Photoshop 6.0 kwam op de markt in september van het jaar 2000.

 

En zo zet je de compatibiliteitsmodus op Windows 98:

  • Open de verkenner en blader naar c:\program files (x86)\adobe\photoshop 6.0\photoshp.exe
  • Rechtsklik op photoshp.exe en kies Eigenschappen.
  • Klik op het tabblad Compatibiliteit.
  • Zet een vinkje voor 'Dit programma uitvoeren in compatibiliteitsmodus voor:'
  • En daaronder kies je dan voor Windows 98 / Windows Me
  • Klik daarna onderaan in dat venster eerst op Toepassen en dan op OK.

Of had jij het al precies op die manier gedaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog eens de comptabiliteitsmodus geprobeerd. Maar ik heb vergeten om toepassen te gebruiken. En zo te zien werkt het nu wel. Ik heb de laatste link niet geprobeerd maar daar ga ik ook nog even naar kijken. Maar voorlopig weer bedankt! Gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik heb ook nog geprobeerd om een gratis versie te downloaden maar dat bleek een trial te zijn van de allernieuwste Photoshop. Maar ik kreeg wel Adobe Image Ready mee en dat ging er niet meer af toen ik de trial verwijderde. Dat programma lijkt erg veel op Photoshop. Dus misschien heb je daar ook iets aan. Gerda.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.