Ga naar inhoud

muis maakt vreemde sprongen


Aanbevolen berichten

Gisteren begon de muis niet meer "te luisteren". Sprong van hier naar daar. Bij links of rechts binnen een pagina  klikken verschijnt steeds het menu met 'pagina opslaan' pagina opslaan als pocket en moet ik herhaaldelijk klikken alvorens ik weer even verder kan.

Het enige wat ik gisteren deed is een update van TK8 actions (Tony Kuyper) en dat is legale software.

Ik liet CCleaner en Adaware lopen maar dat helpt niet.

Weten jullie raad?

Addition.txt FRST.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je logjes nagekeken en er zitten wel enkele onregelmatigheden in maar niets wat verband houdt met de muis(besturing).

 

AfbeeldingDownload fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST64.exe aanwezig is.
 
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST64.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Passer: probleem doet zichbij beiden oor.

 

@kweezie wabbit: er is verbetering, nu komt dat menuutje niet meer tevoorschijn waar ik ook klik maar enkel wanneer ik een site wil openen vanuit mijn bladwijzers of wanneer ik Google wil gebruiken.

                                de muis heeft ook last om een tekst te selecteren, meestal een 5-tal herbeginnen voor het lukt.

                                in bijlage vind je het malwarebytes logje.

                                dank voor het mee denken

malwarebytes log.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Logje is clean.

Malware oid is dus niet de oorzaak van het probleem.

 

Voer de volgende stappen uit om FRST te verwijderen.

  • Klik met de rechtermuisknop op 577bf0efb8088-FRST.png FRST64 en selecteer Naam wijzigen.
  • Hernoem het naar Uninstall.exe en druk op Enter op je toetsenbord.
  • Dubbelklik op Uninstall.exe. Uw computer zal opnieuw opstarten. FRST wordt nu verwijderd.

 

Als ik alles nog eens overlees, krijg ik de indruk dat het probleem zich voordoed in een browser.

Klopt dat?

Welke browser is dat dan en is het ook in andere browsers?

Heb je dit probleem buiten die browser(s) nog met andere programma's bvb tekstbewerking of games?

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ok, is verwijderd.

Het probleem doet zich voor zowel in Firefox als in Chrome maar bij die laatste veel minder.

Gisteren liet ik Privazer eens lopen en dat verbeterde het probleem.

Wat nog rest is de "ongehoorzame muis" : tabblad sluiten vergt vele muiskliks; bij het aanklikken van een andere site dan die die open staat keert die gewoon terug naar dezelfde site; klikken en slepen om een tekst te selecteren lukt soms maar meestal niet (selecteert maar een deel van de tekst); wanneer ik een map wil openen uit de downloads lukt dat maar na herhaaldelijk dubbelklikken;

 

Vervelend maar al meer werkbaar dan voorheen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.