Ga naar inhoud

printer wilt niet meer afdrukken


Aanbevolen berichten

Ik zie dat je Advanced SystemCare  vab IObit hebt geinstalleerd.

Die mag je weer verwijderen (alle onderdelen) want dat programma heeft geen enkele meerwaarde voor je systeem.

Het gebeurt zelfs dat een systeem (deels) ontregeld raakt door gebruik van Advanced SystemCare.

Alle zogenaamde "booster" programma's kan je best weglaten want meestal maken ze hun beloftes niet waar.

Verwijder dus eerst Advanced SystemCare voor je verder gaat.

 

Afbeelding Download fixlist.txt uit de bijlage.
 
  • Ga naar je map downloads
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST64(7) .exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt)
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, kweezie wabbit zei:

Ik zie dat je Advanced SystemCare  vab IObit hebt geinstalleerd.

Die mag je weer verwijderen (alle onderdelen) want dat programma heeft geen enkele meerwaarde voor je systeem.

Het gebeurt zelfs dat een systeem (deels) ontregeld raakt door gebruik van Advanced SystemCare.

Helemaal waar.

Op één of andere manier heb ik zelf door een ander  programma te installeren ook ASC geinstaleerd gehad.

Nadien zijn er heel wat problemen opgedoken met mijn PC; slome pc, muis die raar doet enz.

Zelfs na het verwijderen van het programma, waren niet alle problemen opgelost.

Slechts na het draaien van Adaware was alles terug normaal.

3 uren geleden, kweezie wabbit zei:
 
 
 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel goed gedaan :top:

Volgende stap.

 

Download Afbeelding AdwCleaner van Malwarebytes naar het bureaublad.

Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.

  • Klik in het "Welkom" scherm klik op AKKOORD om door te gaan.
  • Klik vervolgens op de knop Scan nu.
  • Wanneer de scan gereed is en er geen items zijn gevonden klik je op Sla standaardreparatie over zijn er wel items gevonden klik op Quarantaine.
  • Word er "Preinstalled Software" gevonden dat hoef je die niet aan te vinken.
  • Een "informatiescherm" opent klik daar op Doorgaan, Reiniging word gestart.
  • De reiniging is voltooid" klik op Bekijk logbestand (sommige pc's worden eerst opnieuw opgestart waarna het logje opent).
  • Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.
  • (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden via tabblad "Logbestanden" als je AdwCleaner heb opgestart als C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt.)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.