Ga naar inhoud

Software voor de Silvercrest Slide & negatief scanner SND 3600 D3 Lidle


BWHYShadow

Aanbevolen berichten

Hoi, weet iemand toevallig waar ik software kan downloaden voor deze scanner?

Silvercrest Slide & negatief scanner SND 3600 D3 van de Lidle

Ik heb zelf wel een CD, maar die dpet het helaas niet. Op meerdere DVD/CD spelers leest die niet,

dus a er van uit dat de CD niet meer goed is.

 

Hoop dat er iemand is die mij hierbij kan helpen.

Alvast bedankt  voor de moeite!

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was even zoeken, maar volgens mij heb ik de software voor jouw apparaat gevonden.

Lidl maakt zelf natuurlijk geen negatief scanners. Lidl koopt die ergens. Om precies te zijn koopt Lidl veel elektronische spullen bij Kompernaß Handelsgesellschaft.

Ik vertaal het even uit het Duits naar het Nederlands: "De handelsonderneming Kompernaß is actief in de projectbusiness en handelt in huishoudelijke elektronica, consumentenelektronica, mechanisch gereedschap en elektrisch gereedschap. De belangrijkste klant van het bedrijf is Lidl."

Bron: https://www.wer-zu-wem.de/firma/kompernass.html

 

En bij Kompernaß kun je de software downloaden. Klik op de volgende link: https://service.kompernass.com/language/de/software.php

Je ziet daar verschillende modellen van deze negatief scanner: de A1, A2, C2, D2 en D3.

De D3 (jouw model) staat er zelfs 4 keer bij, steeds met een ander IAN nummer.

Kijk of er op een etiket op jouw scanner ook een IAN nummer staat. Kies dan de bijbehorende software.

Zie je geen IAN nummer op jouw scanner staan, dan zou ik de nieuwste/laatste software kiezen: de IAN 375646_2104. Dat is dus een van de onderste afbeeldingen op die website.

Klik op die afbeelding om een zip bestand te downloaden.

Wanneer het downloaden voltooid is, ga je met de Verkenner naar de map waarin jouw downloads worden opgeslagen. Dubbelklik op het zip bestand met de naam 375646_2104_SND3600D3_software_v1.zip. En klik daarna op de knop Alles uitpakken (die knop staat rechtsboven in het venster van de Verkenner).

Dubbelklik daarna op de uitgepakte map. Er zullen twee nieuwe mappen verschijnen: 1 met software voor een Mac en 1 met software voor een Windows PC.

Hieronder laat ik de inhoud zien van de map met software voor een Windows pc:

62f3e48a71d92-Ashampoo_Snap_2022.08.10_1

 

Succes ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10/8/2022 om 19:14, porrelaar zei:

Het was even zoeken, maar volgens mij heb ik de software voor jouw apparaat gevonden.

Lidl maakt zelf natuurlijk geen negatief scanners. Lidl koopt die ergens. Om precies te zijn koopt Lidl veel elektronische spullen bij Kompernaß Handelsgesellschaft.

Ik vertaal het even uit het Duits naar het Nederlands: "De handelsonderneming Kompernaß is actief in de projectbusiness en handelt in huishoudelijke elektronica, consumentenelektronica, mechanisch gereedschap en elektrisch gereedschap. De belangrijkste klant van het bedrijf is Lidl."

Bron: https://www.wer-zu-wem.de/firma/kompernass.html

 

En bij Kompernaß kun je de software downloaden. Klik op de volgende link: https://service.kompernass.com/language/de/software.php

Je ziet daar verschillende modellen van deze negatief scanner: de A1, A2, C2, D2 en D3.

De D3 (jouw model) staat er zelfs 4 keer bij, steeds met een ander IAN nummer.

Kijk of er op een etiket op jouw scanner ook een IAN nummer staat. Kies dan de bijbehorende software.

Zie je geen IAN nummer op jouw scanner staan, dan zou ik de nieuwste/laatste software kiezen: de IAN 375646_2104. Dat is dus een van de onderste afbeeldingen op die website.

Klik op die afbeelding om een zip bestand te downloaden.

Wanneer het downloaden voltooid is, ga je met de Verkenner naar de map waarin jouw downloads worden opgeslagen. Dubbelklik op het zip bestand met de naam 375646_2104_SND3600D3_software_v1.zip. En klik daarna op de knop Alles uitpakken (die knop staat rechtsboven in het venster van de Verkenner).

Dubbelklik daarna op de uitgepakte map. Er zullen twee nieuwe mappen verschijnen: 1 met software voor een Mac en 1 met software voor een Windows PC.

Hieronder laat ik de inhoud zien van de map met software voor een Windows pc:

62f3e48a71d92-Ashampoo_Snap_2022.08.10_1

 

Succes ermee!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.