Ga naar inhoud

Openen van websites - vertraging


p38cyq

Aanbevolen berichten

Op 28/9/2022 om 09:02, kweezie wabbit zei:

Het kan ook dat je Edge browser een beetje "vervuild" is door het vele gebruik.

Hoe lang is het geleden dat je systeem nog een grondige malwarecontrole kreeg?

 

Bedankt Kweezie. logs gepubliceerd.

Malware, spyware, junkware enz. wel degelijk gecontroleerd (MBAM, Eset, JRT) enz.

Wat mij wel opvalt uit de FRST log dat er sommige programma's, zoals bv. NetworkMiner, niet echt als "koosjer" aangemerkt worden. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, p38cyq zei:

Wat mij wel opvalt uit de FRST log dat er sommige programma's, zoals bv. NetworkMiner, niet echt als "koosjer" aangemerkt worden. 

Misschien is de versie op de website van de maker wel koosjer.

Als je dergelijke programma's van andere sites haalt, kan het zijn dat er mee "geknoeid" is en dat er zaken zijn toegevoegd die niet echt ok zijn.

Voor de veiligheid altijd proberen de bestanden te halen bij de maker zelf en niet van een willekeurige downloadsite.

 

Dit gezegd (geschreven) zijnde  gaan we verder met de opruiming.

 

AfbeeldingDownload fixlist.txt uit de bijlage naar de map waar ook FRST64.exe aanwezig is. In jouw geval is dat de map downloads.
 
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST64.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor, de pc werkt normaal, en zelfs vrij goed (SSD).

Andere apps/programma's hebben geen vertraging, noch bij het opstarten, noch bij de werking (opstartprogramma's werden tot het minimum herleid).

Op den duur zou ik de router verdenken, maar ik zie het verband niet met Edge.

Screenshot taakbeheer in bijlage, gesorteerd op % CPU.

Knipsel12.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.