Ga naar inhoud

Openen van websites - vertraging


p38cyq

Aanbevolen berichten

Als enkel Edge er last van heeft, zit het probleem niet in je systeem en kunnen wij er ook niet veel aan doen.

Je zou kunnen de instellingen van Edge eens allemaal overlopen en hopen dat er iets is wat opvalt maar ik heb geen idee welke instelling je zou moeten aanpassen.

 

Andere optie is om een andere browser te gebruiken aangezien die er geen last van hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Het probleem is ondertussen opgelost via een wijziging van de MTU. MTU is Maximum Transmission Units, zie (https://www.linksys.com/nl/support-article/?articleNum=134914 

Ter info aan de helpers : in een netwerk kan de MTU op 2 manieren aangepast worden, nl. ofwel via de interface (netwerkkaart) van de pc ofwel via de router.

In mijn geval was de router ingesteld op het maximum (1500) wat niet altijd goed is zo bleek......aangepast en praktisch geen enkele vertraging meer, wel integendeel. Waarom het fenomeen enkel optrad bij Edge is mij nog steeds een raadsel maar alla, alles terug OK nu. Bedankt voor de hulp hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.