Ga naar inhoud

Weer een trage pc


GEAtje

Aanbevolen berichten

OK, we laten dit rusten.

 

Het feit dat er 5 virusscanners op je systeem staan, komt ook de snelheid niet ten goede.

Sommigen scanners zijn wel "uitgeschakeld" maar op de achtergrond hebben ze toch nog iets van activiteit.

Eigenlijk heb je voldoende aan de standaard windows defender en mag al de rest verwijderd worden.

 

Laat maar weten welke scanner je hebt behouden om verder te gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

(je moet de scanner van Ziggo, F-Secure, dan wel aanzetten want volgens de logjes was die uitgeschakeld)  dat had ik gedaan omdat ik anders FRST64 er niet op kon zetten.

 

Maleware heb ik weg gehaald met het configuratiescherm en Total AV en McAfee kan ik niet vinden via  het configuratiescherm, ook via verkenner kan ik ze niet vinden.

 

Hierbij gevoegd de logjes

 

 

Addition.txt FRST.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar wordt de backup niet uitgevoerd.

De back-up is niet voltooid. De fout is: Er is onvoldoende ruimte op dit station voor het opslaan van de back-up. Maak ruimte vrij door oudere back-ups en overbodige gegevens te verwijderen of wijzig de back-upinstellingen.

 

Dan is er nog de CCleaner browser.

Gebruik je die echt of is die via een update op je systeem geslopen?

Als je die browser niet gebruikt, is het beter om hem te verwijderen.

 

En dan nu de opruiming.

 

Afbeelding

Let op: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.

 

fixlist.txt

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23/11/2022 om 10:55, kweezie wabbit zei:

Blijkbaar wordt de backup niet uitgevoerd.

De back-up is niet voltooid. De fout is: Er is onvoldoende ruimte op dit station voor het opslaan van de back-up. Maak ruimte vrij door oudere back-ups en overbodige gegevens te verwijderen of wijzig de back-upinstellingen.

 

Dan is er nog de CCleaner browser.

Gebruik je die echt of is die via een update op je systeem geslopen?

Als je die browser niet gebruikt, is het beter om hem te verwijderen.

 

En dan nu de opruiming.

 

Afbeelding

Let op: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.

 

fixlist.txt 6.5 kB · 3 downloads

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.