Ga naar inhoud

Kan geen regel maken voor deze SPAM mails


mercury2001

Aanbevolen berichten

5 uren geleden, mercury2001 zei:

het probleem is dat ze, indien niet verwijderd worden, ze dan ook in mijn Outlook terecht komen

Wat bedoel je met 'indien ze niet verwijderd worden': niet verwijderd door je provider (Telenet) of niet (manueel?) verwijderd worden door jou?

 

Wat ik net nog dacht: als je een regel aanmaakt en 'die werkt niet', dan is het een teken dat die niet goed geformuleerd/insgesteld werd.

 

Wat ik daarstraks nog vergat: (zie het tweede plaatje met nrs van 1>5 :

Als je die 'Van' - regel definieert, kan je best die tweede regel (Onderwerp) wissen met het minnetje,

anders moeten BEIDE regels tegelijk uitgevoerd worden (en als de tweede dan niet van toepassing is, wordt er niets geblokkeerd)

 

          image.png.88b49a2b6e5fe5fe48cde0287b33b731.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze in de inbox van Telenet Webmail blijven aangegeven worden, is het een teken dat die regel niet goed gedetermineerd is.

 

Ze komen dus ook nog binnen nàdat je de regel aanpaste zoals ik hierboven vermeldde?

 

 

 

ook nog: plaats eens enkele plaatjes van die bewuste mails op deze manier:

 

image.thumb.png.7f85d4842867faf848b3848a845c9fd9.png

 

ga met je cursor op de afzender staan zodat het verzendmailadres zichtbaar wordt

EN zorg dat in je plaatje ook het Van-veld (zie kadertje rechts boven in mijn plaatje) ook zichtbaar is in je plaatje.

 

(blur je eigen mailadres wel hé)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezien het blijkbaar een àndere afzender is: gewoon ook voor die een nieuwe regel aanmaken.

Zo heb ik het zelf ook een tijdje moeten doen en nu komt er nog maar zelden eentje in mijn inbox.

 

enne: ik geef degene die toch nog doorkomen systematisch door aan verdacht@safeonweb.be

en dat lijkt ook te helpen.  (en dat hebben die mannen achter dat soort mails niet graag...  :) )

 

o ja: is er nog zo'n mail van de voorgaande 'serie' doorgekomen nadat jij een regel aanmaakte?

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Alain, sorry, maar deze mus snapt ergens iets niet, 'k ben niet helemaal mee:

bedoel je dat je die twee mails niet automatisch kan laten verwijderen?

 

Als het dàt is wat je bedoelt: vertel nog eens even wààrom je dit niet kan, want ik volg je niet helemaal...  :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.