Ga naar inhoud

valid target directory


Jive1

Aanbevolen berichten

Ik wil een nieuw programma op een zelf aangemaakte folder instelleren, en mijn systeem Windows 10 zegt: zoek een   valid target directory. Hoe en wat maakt een directory  "valid", hoe doe ik dat, wat is er zo anders aan een valid targetdirectury dan bij een gewone directory?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat hier om de Flight Simulator, ik wilde die installeren opeen nieuwe drive, een SSD van 2 TB. Ik heb die laten plaatsen door professionelen, en ik heb die drive geformatteerd NYSC. Wanneer ik setup van de Flight Simulator aanklik, en die nieuwe drive opgeef als target, dan reageert mijn systeem met: ''select a valid target directory' en daar zit ik dan. Waarom zou mijn nieuw aangemaakte directoryfolder niet valid zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, Jive1 zei:

ik heb die drive geformatteerd NYSC.

euh... ik heb van zo'n formattering nog nooit gehoord..  (NYSC...  Nigeria Youth Service Corps  ? ?)

Mijn eerste idee gaat naar: het programma herkent de (formattering van de) schijf niet...

 

en: laten plaatsen staat hier voor laten installeren - vermoed ik?

en 'de setup aanklikken' zal dan wel staan voor de startknop/opdrachtknop voor het starten van dat programma?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met NYSC zal Jive1 vermoedelijk NTFS bedoelen.

 

Een harde schijf of SSD is geen map en kan daarom ook geen geldige doelmap (valid target directory) zijn.

Op die nieuwe SSD moet je daarom een map aanmaken met de naam van het programma, bijvoorbeeld Flight Simulator. Het aanmaken van die map kun je van tevoren doen, maar het kan ook tijdens de installatie.

 

Bekijk de volgende video, waarin uitgelegd wordt hoe je een programma op een andere schijf installeert:

 

 

Denk er wel aan dat sommige onderdelen van het programma (zoals registersleutels) toch op de C schijf terecht zullen komen. Het overgrote deel zal wel in de map Flight Simulator op je nieuwe SSD terecht komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.