Ga naar inhoud

Recuva ziet wel bestanden maar herstelt niets


chrisv

Aanbevolen berichten

5 uren geleden, Leono zei:

Hallo p38cyg,

Via de Windows "app" die bij mij opeens niet meer werkt kun je TRIM aan- en uitzetten en de gewenste TRIM frequentie instellen.

Je typt gewoon defrag in het zoekvenstertje naast de Startknop en dan zie je de "app".

Werkt het bij u?

Ja hoor, dat werkt (stations defragmenteren in de zoekbalk).

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, chrisv zei:

Hallo,

Wat ik in de beschrijving voor het bekijken van de instellingen voor TRIM  lees, werkt deze Windows functie niet voor SSD schijven die via de USB poort zijn aangesloten.

Volgens mij kan ik bij deze functie niet het pad aangeven waar de externe SSD staat.

Lazesoft Recovery Suite. Blijft na een uur hangen op 4%.??

 

Wat de app betreft zie ik wel 'apps' staan als ik defrag intyp, maar verder is het allemaal erg onduidelijk?

 

Zoals ik al schreef is deze functie standaard en wordt dit onderdeel normaliter automatisch door Windows uitgevoerd, en wel wekelijks; vermoedelijk zijn dan ook vele bestanden definitief verdwenen. 

 

Als je "stations" typt in de zoekbalk kan je stations optimalizeren, Beneden staat de frequentie die je kan wijzigen (standaard = wekelijks). 

 

Als Lazesoft blijft "hangen" is er mogelijks een ander probleem met die SSD?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.