Ga naar inhoud

Account verwijderen


johnnyboy

Aanbevolen berichten

Er lijkt wat mis te zijn met de app Mail. Misschien eerst proberen om de app Mail te herstellen?

Dat gaat zo:

Klik op Start > Instellingen (= het tandwiel)

Klik in de linker kolom op Apps

Klik daarna in het rechter paneel op Geïnstalleerde apps (staat bovenaan)

Wacht even totdat de lijst met apps geladen is.

Scrol dan omlaag in die lijst naar Mail en Agenda.

Klik op de 3 puntjes (...) die achter Mail en Agenda staan, en kies dan Geavanceerde opties:

 

6447b0dfbea36-2023-04-25_12_42_29-Instel

 

In het volgende venster moet je omlaag scrollen naar het kopje Opnieuw instellen.

Er zijn 2 opties. Probeer eerst optie 1: Herstellen.

Als je daarna nog steeds niet dat ene account kunt verwijderen, dan kun je optie 2 kiezen: Opnieuw instellen. Daarmee worden volgens mij wel alle accounts verwijderen uit de app Mail.

 

6447b1559f703-2023-04-25_12_45_13-Instel

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een paar vragen voor jou:

1. Was optie 1 (herstellen van de app Mail) voldoende of moest je daarna toch nog optie 2 kiezen: Opnieuw instellen?

2. Je schrijft dat het gelukt is. Bedoel je daarmee dat je nu het e-mailaccount dat je weg wilde hebben, ook daadwerkelijk hebt kunnen verwijderen uit de app Mail?

3. Hoeveel e-mailaccounts heb je nu nog in de app Mail opgenomen? Noem niet alleen het aantal, maar ook van welke providers. Geef dus van de e-mailadressen alleen het gedeelte achter het @ teken. Bijvoorbeeld: een e-mailadres van telenet.be en eentje van gmail.com.

4. Met welk e-mailadres kun je nu geen e-mails ontvangen? Noem niet het hele e-mailadres, maar alleen het gedeelte achter het @ teken.

 

Beantwoord de vragen a.u.b. in dezelfde volgorde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, porrelaar zei:

Een paar vragen voor jou:

1. Was optie 1 (herstellen van de app Mail) voldoende of moest je daarna toch nog optie 2 kiezen: Opnieuw instellen?

2. Je schrijft dat het gelukt is. Bedoel je daarmee dat je nu het e-mailaccount dat je weg wilde hebben, ook daadwerkelijk hebt kunnen verwijderen uit de app Mail?

3. Hoeveel e-mailaccounts heb je nu nog in de app Mail opgenomen? Noem niet alleen het aantal, maar ook van welke providers. Geef dus van de e-mailadressen alleen het gedeelte achter het @ teken. Bijvoorbeeld: een e-mailadres van telenet.be en eentje van gmail.com.

4. Met welk e-mailadres kun je nu geen e-mails ontvangen? Noem niet het hele e-mailadres, maar alleen het gedeelte achter het @ teken.

 

Beantwoord de vragen a.u.b. in dezelfde volgorde.

1. Ik heb optie 2 moeten doen opnieuw instellen .

2. Ja het e-mailaccount dat ik weg wilde hebben heb ik kunnen verwijderen dat staat er niet meer op in de app mail . 

3. Ik heb maar 1 e-mailaccount in de app mail opgenomen dat is van provider @kpnmail.nl

4. Het e-mailadres waar ik geen e-mails meer mee kan ontvangen is die van mijn eigen @kpnmail.nl.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, johnnyboy zei:

1. Ik heb optie 2 moeten doen opnieuw instellen .

2. Ja het e-mailaccount dat ik weg wilde hebben heb ik kunnen verwijderen dat staat er niet meer op in de app mail . 

3. Ik heb maar 1 e-mailaccount in de app mail opgenomen dat is van provider @kpnmail.nl

4. Het e-mailadres waar ik geen e-mails meer mee kan ontvangen is die van mijn eigen @kpnmail.nl.

Op mijn telefoon en tablet kan ik wel emails ontvangen van dezelfde provider @kpnmail.nl .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik op de volgende link: https://www.kpn.com/service/internet/e-mail/instellen-laptop-pc.htm

 

Daar wordt uitgelegd hoe je het e-mailaccount van KPN instelt in de app Mail.

Onder Kies het programma en begin met instellen kies je Windows 10 mail

Ja, ik weet dat jij Windows 11 gebruikt, maar dat maakt niet uit.

Lees de aanwijzingen.

Als jij een IMAP account hebt, dan kun je het kpnmail account ook eerst verwijderen en daarna weer toevoegen. Je e-mails staan dan namelijk ook op de servers van KPN.

Dat kan niet wanneer je een POP3 account hebt, want dan worden jouw e-mails gewist van de servers van KPN, nadat jij ze hebt gedownload naar je pc. En als jij het POP3 account verwijdert van je pc, dan raak je daardoor al je mails kwijt die nu op je computer staan!

 

Onderaan op die website zie je Handmatig instellen staan. Pas als je klikt op Handmatig instellen krijg je te zien wat de servers en de versleutelingsmethode horen te zijn voor inkomende en uitgaande mail. Er wordt tegenwoordig blijkbaar vanuit gegaan dat je een IMAP account gebruikt bij KPN. Controleer in de app Mail of die instellingen bij jou nu correct zijn ingesteld.

 

In geval van nood kun je webmail van KPN gebruiken om je mails te lezen en te versturen: https://webmail.kpnmail.nl/mail/logon.asp

Ha, ik zie net dat je intussen gereageerd hebt en dat je altijd nog je mails van KPN kunt lezen op je telefoon en je tablet. Dat is mooi.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, porrelaar zei:

Klik op de volgende link: https://www.kpn.com/service/internet/e-mail/instellen-laptop-pc.htm

 

Daar wordt uitgelegd hoe je het e-mailaccount van KPN instelt in de app Mail.

Onder Kies het programma en begin met instellen kies je Windows 10 mail

Ja, ik weet dat jij Windows 11 gebruikt, maar dat maakt niet uit.

Lees de aanwijzingen.

Als jij een IMAP account hebt, dan kun je het kpnmail account ook eerst verwijderen en daarna weer toevoegen. Je e-mails staan dan namelijk ook op de servers van KPN.

Dat kan niet wanneer je een POP3 account hebt, want dan worden jouw e-mails gewist van de servers van KPN, nadat jij ze hebt gedownload naar je pc. En als jij het POP3 account verwijdert van je pc, dan raak je daardoor al je mails kwijt die nu op je computer staan!

 

Onderaan op die website zie je Handmatig instellen staan. Pas als je klikt op Handmatig instellen krijg je te zien wat de servers en de versleutelingsmethode horen te zijn voor inkomende en uitgaande mail. Er wordt tegenwoordig blijkbaar vanuit gegaan dat je een IMAP account gebruikt bij KPN. Controleer in de app Mail of die instellingen bij jou nu correct zijn ingesteld.

 

In geval van nood kun je webmail van KPN gebruiken om je mails te lezen en te versturen: https://webmail.kpnmail.nl/mail/logon.asp

Ha, ik zie net dat je intussen gereageerd hebt en dat je altijd nog je mails van KPN kunt lezen op je telefoon en je tablet. Dat is mooi.

 

 

@porrelaar

Dank je wel het is gelukt het had te maken met het imap account dat heb ik nu gebruikt . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.