Ga naar inhoud

bestandssysteemfout 1073741819


Jive1

Aanbevolen berichten

Ik heb geruime tijd vrij goed kunnen werken, op mijn PC met Windows 10 en MSFS2020 tot vanmorgen. 

Ik heb waarschijnlijk zelf een foutje gemaakt toen ik mijn MSFS2020 wilde gaan herinstalleren, en kon de Setup van de disk niet meer in gang krijgen door een bestandssysteemfout met nummer 1073741819.  Reeds meer mensen hebben er last mee gehad, zag ik op Internet.

Kan u me een snelwerkend en afdoend middel aan de hand doen, waarmee ik die fout kan ongedaan maken. Ik heb niet veel zin om dat Reimage Reimage programma aan te schaffen, er moet wel een ander middel zijn zonder onkosten en om even goed of misschien beter  de fout te verhelpen.

Graag uw advies.

Jive Belgium

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Reimage schijnt nu niet direct een van de meest betrouwbare programma's te zijn, dat zou ik dus al zeker niet gebruiken en beter - zelfs verwijderen van je pc.
Eens verwijderd, krijg je dan nog installatie fouten van Windows?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! p38CYQ,

Wat verwijderen van mijn pc?

Wat bedoelt u kuist, want dat is wat ik wilde proberen, namelijk die fout van mijn pc verwijderen.... Maar daarvoor raadde Internet me aan om die Reimage Reimage te proberen. Ik heb dat dus niet gedaan, en eigenlijk doe ik dat ook liefst niet. Ik vertrouw dergelijk programma's niet..

Groeten

Jive1 Belgium

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Begin a.u.b nooit aan zulke programma's als Reimage, ze beloven veel maar het eindigt voor een betaalde oplossing of een jaar contract.

En dan komt de vraag nog word het opgelost.

 

De melding die je door geeft kan aan vele dingen liggen zou je als eerste van de gehele melding een printscreen willen plaatsen.

Dee printscren kan je uploaden via https://www.imgdumper.nl/.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Jive1 zei:

Nee! Maar....

Wat kan ik dan best doen om de fout ongedaan te maken? Is er een ander programma waarmee het kan?;

Groeten

Jive1 Belgium

 

Ik heb even een printscreen nodig, zomaar een programma inzetten (als die er al voor is) is gokkenn.

Daarom dus eerst een printscree van de gehele melding.

 


Doormiddel van de 'printscreen' (prtScr) toets kunt u een schermafdruk maken, die u door middel van de toetscombinatie (CTRL+V) in b.v. Mspaint kunt plakken en dan opslaan.

Uploaden via https://www.imgdumper.nl/

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mss. is het wat eenvoudiger je printscreen/knipsel gewoon als bijlage toe te voegen aan je antwoord. Is inderdaad benodigd om uit te vissen wat het probleem is.

Op het eerste zicht lijkt het hier over een Windows foutmelding te gaan en daar bestaan (gratis) oplossingen voor. 

aangepast door p38cyq
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.