Ga naar inhoud

een muziekstukje omzetten in een partituur


bastet

Aanbevolen berichten

ik heb me al onnozel gezocht, doch ik ken te weinig van muziek om dit zelfstandig te kunnen doen.

ik zou dus verscheidene korte muziekstukjes willen (laten) omzetten in een partituur. De partituren zijn echt nergens te vinden of aan te kopen..

Het zijn specifieke muziekstukjes van ongeveer 4 minuten waarop we dansen en ik zou de dansers de gelegenheid willen geven om ze nadien, na de workshop,  zelf te kunnen spelen of zingen. 

 

Een vriend had beloofd om er ziich mee bezig te houden, doch er komt niets van en de tijd dringt.

 

Dus de vraag is, of er iemand zou kunnen zijn die dat zou kunnen doen voor mij en dat hoeft dus echt niet gratis te zijn.

 

ik hoop dus via deze weg iemand te vinden die dat voor mij zou kunnen/willen fixen.

 

het zal gaan om een 10tal stukjes; ik zal trachten er een voorbeeld van bij te voegen, maar weet niet of dat zal lukken

 

Alvast heel hartelijk bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Theo2602 zei:

Passer heb je zelf daar al mee gewerkt? Is een betaal programma, je kan er een test mee doen, met een ultra klein bestand, maar dan vraagt het dingen die men gewoonlijk niet weet zoals de componist

neen, met dit nog niet; wel met musicscore. Laar ik ken echt te weinig van muziek om er iets deftigs en bruikbaar van te maken.

Meestal ken ik de componist en de zanger wel van de liedjes. Het zijn zeer oude Chassidische deuntjes en zo goed als onmogelijk om daar bladmuziek van aan te kopen.

Ik zou echt iemand moeten kunnen vinden die dat voor mij zou willen,/kunnen doen tegen betaling uiteraard. Als ik een partituur wil, moet ik dat ook aankopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

en nu; ik denk als het piano muziek is dat dit heel goed bruikbaar zou zijn; maar.... het is soms gezongen, soms is het fluitmuziek, of de beide.

ik heb 1 partituur gekocht en een 2de zie ik de gezongen melodie niet goed  en dat eruit halen, zijnde geen echte musicus kan ik nik niet.

Ik tracht op te sturen wat ik hier heb; misschien kunnen jullie me hopelijk verder helpen.

1.  Is Tzemach Tzedek van  Oren Tsor & Nadav Bachar (is het 1ste nummertje dat ik al doorstuurde)

2. is Nigun of the birds van Schlomo Katz; slechts een stukje

 

 

 

(het nummer voor het liedje is een verwijzing naar de plek op de cd)

ik vrees er dus een beetje voor

 

Tzemach Tzedek.mscz tzemak tzedek.pdf nigun of the birds.pdf

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.