Ga naar inhoud

"Starpagina van Beobank" blijft op Startpagina van Microsoft Edge (mijn browser).


Aanbevolen berichten

Hallo abbs,

 

Ik nam terug uw link "AdwCleaner"  opende hem, en kopieerde het resultaat naar mijn Bureaublad,

ik bekwam dan dit venster hieronder op mijn bureaublad:

 

AdwClaener_2.png.e9ba5d97df1df5d4d191e576968e320c.png

 

Ik klik op "Als adlministrator uitvoeren" en kom direct op venster met de vraag om deze app toe te voegen

op mijn apparaat - ik klik OK.

Dan kom ik direct op mijn "SCAN VENSTER" - die ik activeerde, met een resultaat van 9 infecties !

Zoals u vroeg in uw vorige mail klikte ik op "QUARANTAINE"

Doch na deze uitvoering, kom ik niet op het "informatievenster" - doorgaan -  en de reiniging zoals door u aangegeven !

 

Wat doe ik verder ??

 

Roland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Zoals in de stappen staat:

(Dit logbestand kunt u tevens terug vinden via tabblad "Logbestanden" als je AdwCleaner heb opgestart als C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt.)

 

En anders in de map AdwCleaner, open Deze pc > klik C > Klik AdwCleaner > klik Logs > en plaats die logjes als bijlage.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo beste abbs,

 

Gezien mijn probleem is opgelost (vraag me niet hoe), zie ik niet in, ALS LEEK,  om verdere stappen,

en risico's te creëren, om  dit logbestand in een map op te slaan.

 

U hoeft verder geen inspanningen meer te doen, en ik dank ten zeerste voor de moeite en het geduld

die u opbracht in dit probleem.

 

Met vriendelijke groeten.

Roland.

 

PS.: Deze topic mag nu definitief worden afgesloten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, Rolle Gmail zei:

 

Gezien mijn probleem is opgelost (vraag me niet hoe), zie ik niet in, ALS LEEK,  om verdere stappen,

en risico's te creëren, om  dit logbestand in een map op te slaan.

 

U hoeft verder geen inspanningen meer te doen, en ik dank ten zeerste voor de moeite en het geduld

die u opbracht in dit probleem.

 

Het belangrijkste is dat je probleem weg is :top:

 

Kijk alleen of het volgende nog lukt, klik met je linkermuisknop op het AdwCleaner icoon (die op je bureaublad staat) en sleep die naar het prullenbak icoon en laat dan je muisknop los.

Dan is die mooi verwijderd.

 

Verder helpen we graag "leken" daarom is dit forum ontstaan dus mochten er weer problemen of vragen zijn gewoon stellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.