Ga naar inhoud

"Starpagina van Beobank" blijft op Startpagina van Microsoft Edge (mijn browser).


Aanbevolen berichten

Geachten,

 

Reeds een 3-tal dagen krijg ik de "startpagina van Beobank" bij het afsluiten van mijn Microsoft Edge.

Ik probeer van alles, doch enkel het  "kruisje op rood veld" in de rechter bovenhoek werkt.

Vroeger zag ik dit fenomeen nooit, nooit zag ik de "startpagina van Beobank" bij het afsluiten.   

Zie bijvoegsel.

 

586132604_SchermafbeeldingvanMicrosoftEdge.thumb.jpg.e4b3d682f3d0195169ea63bf6171fab6.jpg

 

Hebben jullie daar een oplossing voor, dat ik dit niet meer bekom, noch ziet.

 

Graan een seintje  a.u.b.

Groetjes.

Roland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Lees het voende eerst door en voer het dan uit:

 

Download Afbeelding AdwCleaner van Malwarebytes naar het bureaublad.

Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.

  • Klik in het "Welkom" scherm klik op AKKOORD om door te gaan.
  • Klik vervolgens op de knop Scan nu.
  • Wanneer de scan gereed is en er geen items zijn gevonden klik je op Sla standaardreparatie over zijn er wel items gevonden klik op Quarantaine.
  • Word er "Preinstalled Software" gevonden dat hoef je die niet aan te vinken.
  • Een "informatiescherm" opent klik daar op Doorgaan, Reiniging word gestart.
  • De reiniging is voltooid" klik op Bekijk logbestand (sommige pc's worden eerst opnieuw opgestart waarna het logje opent).
  • Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.
  • (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden via tabblad "Logbestanden" als je AdwCleaner heb opgestart als C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt.)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo abbs,

 

Bedankt voor uw vroege respons !!

Het is zoals bij de tandarts, éénmaal aan zijn voordeur geen tandpijn meer !!!

 

Welnu, mijn probleem blijkt vanzelf te zijn opgelost, dit opgemerkt, na het lezen van uw bericht.

 

Gelukkig gebeurde het op deze manier, want uw advies volgende, kwam ik op vensters die niet beantwoorden

op uw  verklaring.

Zo bv.:  "Als administrator uitvoeren" - "AKKOORD" - "informatiescherm"  -  Doorgaan, -  Bekijk logbestand  !!!

Dit allemaal niet gezien.

Zat ik wel op de juiste website, ik heb in ieder geval  de "AdwCleaner" moeten installeren.....

 

Enfin, eind goed alles goed.

 

Met vriendelijke groeten en bedankt voor uw moeite.

Roland.

 

PS:  Men mag deze topic afsluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, Rolle Gmail zei:

 

Gelukkig gebeurde het op deze manier, want uw advies volgende, kwam ik op vensters die niet beantwoorden.

op uw  verklaring.

Zo bv.:  "Als administrator uitvoeren" - "AKKOORD" - "informatiescherm"  -  Doorgaan, -  Bekijk logbestand  !!!

Dit allemaal niet gezien.

Zat ik wel op de juiste website, ik heb in ieder geval  de "AdwCleaner" moeten installeren.....

 

 

Toch even terug komend, heb je AdwCleaner via deze site gedownload: https://nl.malwarebytes.com/adwcleaner/

 

En als ik dan de stappen doorloper kom ik het nog steeds tegen:

 

Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren


Afbeelding



Klik in het "Welkom" scherm klik op AKKOORD om door te gaan.


Afbeelding
Link naar reactie
Delen op andere sites

@abbs,

 

Is het niet aangewezen na gebruik van AdwCleaner, het progje eens terug te openen en alles wat betreft AdwCleaner te verwijderen?

 

59302469_Schermafbeelding2023-06-09162354.jpg.a6e928d2298b2c556a93ef5f03122604.jpg

 

AdwCleaner maakt zoals "jij zeker" wel weet ook een eigen map aan die na het gebruik van het programma geen enkele nut meer heeft.

 

xxx.jpg.211b5e38686bda26f309969d14c5ade0.jpg

 

Na verwijdering is deze map ook opgeruimd en ... opgeruimd staat toch netjes niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Calvus zei:

@abbs,

 

Is het niet aangewezen na gebruik van AdwCleaner, het progje eens terug te openen en alles wat betreft AdwCleaner te verwijderen?

AdwCleaner maakt zoals "jij zeker" wel weet ook een eigen map aan die na het gebruik van het programma geen enkele nut meer heeft.

 

 

@Calvus eerst maar kijken of "Roland" de juist AdwCleaner heeft, ik ben helemaal nog niet bezig met het laten verwijderen ervan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Rolle Gmail zei:

Ik gebuikte uw link naar AdwCleaner en kom direct op volgende venster:

Uw venster "als administrator uitvoeren" kom i niet tegen !!

 

Klopt, maar je moet zin voor zin lezen:

 

Download Afbeelding AdwCleaner van Malwarebytes naar het bureaublad.  <---- dan staat het icoon (exe bestand) daarop.

Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren. <--- dit krijg je dan te zien als je dit op het icoon doet.

 

Zie de rode pijl onderin het plaatje met 1 erbij.


Afbeelding
Groe
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.