Ga naar inhoud

HP Deskjet 4120e printer


MaAn49

Aanbevolen berichten

sorry ik onderbreek niet graag maar ik moet 14u45 in het gasthuis zijn en verwacht omstreeks 16.45 terug te zijn om dit verder te behandelen, en het tot een goed resultaat te vinden dankzij jullie hulp 

met vriendelijke groeten marc

Link naar reactie
Delen op andere sites

hello terug 

heb gisteren ook de ganse dag tot 21u moeten werken ne nadien was mijn pijp ui en was ik dringend aan wat rust, maar dat ken je wel zeker ?

je geeft me de HPOfficeJet Pro 8710 door maar ik heb een HP Deskjet 4120e , zal eens trachten zelf op te zoeken en hem terug op fabriekinstellingen zetten indien ik je goed begrijp ? kom hopelijk terug met een beter resultaat 

groetjes marc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste eindelijk ben ik geholpen althans voorlopig " denk ik" maar voor eventuele andere slachtoffers kan ik je dit mede geven , alvast bedankt voor jullie vrijgevige hulp en moet jullie vermelden dat ik superblij ben mij te hebben ingeschreven op jullie forum. met vriendelijke groeten      marc

 

Tip 2: voer een harde reset uit

hp printer usb kabel

Een HP printer zonder scherm reset je op de volgende manier:

  • Zet de printer aan.
  • Is je printer verbonden met een datakabel of usb kabel? Haal deze dan uit de printer.
  •  
  • Haal de cartridges of toners uit je printer.
  • Haal de stekker uit het stopcontact en uit de printer, terwijl de printer aanstaat.
  • Wacht ongeveer een minuut.
  • Steek de stekker weer in het stopcontact en zet de printer aan.
  • Plaats de cartridges of toners weer in de printer en sluit de klep.
  • Geeft de printer een melding dat het apparaat moet kalibreren? Druk dan op OK en laat de printer zijn werk doen.
  • Nu is de printer gereset.
  •  
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.