Ga naar inhoud

HP Deskjet 4120e printer


MaAn49

Aanbevolen berichten

heb grote problemen met de printer daar ik niet wetende probleem voor wat betreft updaten en zit met de gevolgen dat mijn printer niet meer wilt printen, wel de printinfo 

maar verder gaat het niet, heb reeds alles verzocht maar krijg het niet klaar - wie geeft raad aub

met vriendelijke groeten marc 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marc,

 

welkom op PCH  (ik las in je ander topic dat je 76 bent en niet zo bekend met computer(zaken) - dit even voor andere lezers)

 

'k verplaatste je vraag naar Hardware, gezien het om een niet-goed-werkende HP-printer gaat.

 

Voor de andere lezers: Begrijp ik je goed dat je HP-printer niet goed update - of bedoel jij dat je Windows-zelf niet goed opdate

en dat daardoor je printer het niet meer goed doet? ?

 

Vertel de mensen ook even wat voor type HP-printer je hebt, dan kunnen ze gerichter denken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik beschik over een Deskjet 4120e printer en heb hem geupload om zeker geen panne te hebben en heb het daardoor nog erger gemaakt daar hij nu niet meer afdrukt, indien ik een print info vraagt doe hij dat zonder problemen doch vraag ik om een afdruk dan krijg ik de vermelding inkt huismerk verboden of zoiets. Heb voor de hulp eerst met HP een onderhoud gehad na lage wachttijd kon de persoon mij voor dat probleem niet helpen en beloofde me dat de overste mij terug zou telefoneren om verdere uitleg te geven, na 1 uur nog steeds geen oproep, dan maar zelf terug tel. waarop de antwoorder prompt afhaakte, heb dan direct terug getel en daar werd er niet meer opgenomen tot zelf dagen later ? vreemd en daarom kom ik op het forum om enige hulp te krijgen . alvast dank bij voorbaat marc

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb nooit een kontract ondertekend en de verpakte inkt bij aankoop van de printer heb ik opgebruikt en nadien steeds huismerken verbruikt tot de update ! en vandaar ben ik in het sukkelstraatje beland en zit zo vast als wat !

bedankt voor de zeer snelle reaktie

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dit is een welgekend probleem : HP die jou wil verplichten om enkel HP inkt te gebruiken, uiteraard een stuk duurder dan de huismerken.

Het is daarom dat deze merken je waarschuwen om zeker geen updates van je printer uit te voeren, wat je blijkbaar wel gedaan hebt.

Mogelijke oplossingen zijn (volgens de websites van de huismerken, die hier alle belang bij hebben):

- De printer resetten naar zijn fabrieksinstellingen;

- De firmware van de printer downgraden naar een eerdere versie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oei daar heb ik wat meer voor nodig daar ik niet alles versta 

onderhande - fabrieksinstellingen hoe moet dat gebeuren 

 De firmware van de printer downgraden naar een eerdere versie. dit kan ik helemaal niet volgen en weet tevens niet waar het te vinden 

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, we zullen je zo goed als mogelijk proberen te helpen.

Ik zoek nu wat verder, te beginnen met de fabrieksreset van je printer (vind ik niet onmiddellijk in de gebruiksaanwijzing).

- Is je printer via je wifi netwerk verbonden?

- Zo ja, zoek het ip adres eens : knop "info" (rondje met een i) indrukken, alle info van je printer wordt nu afgedrukt. Ergens moet er staan IP Address 192.168.1.X of similair. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.