Ga naar inhoud

HP Deskjet 4120e printer


MaAn49

Aanbevolen berichten

ikke niet...  :(

 

edit: en deze mus dacht: een mus die niet sterk is, moet slim zijn

en ik gooide de code eens op twee QR-code translaters, maar beiden vertelde dat het geen QR-code is...?

(of staat dat '1-tje' in het midden in de weg? ? )

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

goede morgen 

ik wil niets verkeerd zeggen maar die apero van gisteren was al meer een grote long drink, groot gelijk genieten van het leven daar waar het kant want het is verdomd snel voorbij.

wat kan er nu volgens jullie nog gebeuren om dit in de toekomst zeker niet meer tegen te komen .

doe het rustig aan het is W.E.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De apéro van gisteravond werd inderdaad opgevolgd door een paar andere.... ik kon op dat moment mijn vrouwtje toch niet alleen laten hé!

Wat die QR code betreft : ondertussen uitgevonden dat dit leidt naar de Support pagina van HP voor deze printer, en dus niet nuttig voor jouw probleem.

 

De QR code die eigenlijk bedoeld wordt in het menu veiligheid van de printer is die op de inktcartridge zelf (heb het juist bij de mijne nagegaan) en dient, via een paswoord, om te beletten dat die cartridge in een andere printer kan gebruikt worden. Meer info hier  HP LaserJet Enterprise, HP PageWide Enterprise: de instellingen voor benodigdheden van de HP-tonercartridgebeveiliging configureren met Web Jetadmin | HP® Klantondersteuning.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat je nog kan ondernemen :

 

Bij het installeren van de software van je printer zal het programma van HP je firewall , zonder dat je het weet, toestaan om met de servers van HP te communiceren en je dus ongevraagd updates laten toekomen.

 

Bij mij heb ik deze printerfuncties in de firewall uitgeschakeld (niet de pc-functies omdat mijn pc een HP is), en dit blijkt correct te werken : geen printer updates meer.

 

Je mag dan wel het programma "HP Print and Scan Doctor" (als je dit zou hebben) niet meer gebruiken of de firewall wordt dan weer geopend. 

 

Zo ziet het er uit :

Knipsel449.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.