Ga naar inhoud

Windows 10 vereist


Soeshma

Aanbevolen berichten

Hallo, 

Ik wil voor een mijn kind een laptop aanschaffen voor zijn studie. En ik heb 0,0 verstand van alles wat stroom verbruikt.
Ik heb lijst aan specificaties gekregen (geschikt voor autoCAD). Tot nu toe heb ik er een paar gevonden die aan bijna alle specificaties voldoen, enige wat niet lukt is besturingssysteem Windows 10. Hier staat niet achter of hoger wat bijvoorbeeld wel staat bij processor. De laptops die bijna passend zijn hebben Windows 11. Gaat Windows 11 echt een probleem zijn, en zo ja is er een mogelijkheid om 11 te veranderen in 10?

 

Ik hoop dat jullie mij uit de brand kunnen helpen.

 

Groetjes,

 

Soeshma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31/7/2023 om 11:00, falstring zei:

ik kan me niet voorstellen dat w11 hier een probleem zou opleveren.

bovendien, in het slimste geval kan er altijd w10 op die pc gezet worden.

informeer eens bij de cursus-instantie die het eisen pakket opstelde, zou ik aanraden.

Bedankt voor uw antwoord. De Campus is nu gesloten ivm de vakantie. Ik ga de laptop met Windows 11 bestellen en hopen dat het prima is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31/7/2023 om 15:14, Eddy X zei:

Windows 11 verschilt niet zoveel met W10, het heeft vooral hogere hardware eisen.

AutoCad zal dus zeker geen probleem leveren.

Bovendien wordt W10 vanaf 2025 niet meer ondersteund met veiligheid updates, je kind zal de laptop wel langer nodig hebben.

Bedankt voor uw antwoord. Oh nou goed dat ik deze info heb, hij heeft idd aankomende 4 schooljaren (misschien zelfs langer) deze laptop nodig. Ik ga de laptop bestellen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.