Ga naar inhoud

inch tablet


gildc

Aanbevolen berichten

Ik ben sinds jaren in bezit van een GP-Electronic 9 inch Tablet met Toetsenbord. Ik had die cadeau gekregen bij mijn inschrijving voor NHA lessen ( studeren via pc ).

Ik heb deze tablet dan ook klaar gemaakt voor gebruik maar verder dan ook niet meer na omgekeken, met als resultaat dat ik mijn inloggegevens niet meer herinner  en dus de tablet wel kan opstarten, ze terug naar fabrieksinstellingen kan brengen , maar ik mij  er verder niet kan op aanmelden. In een pc winkel zeggen ze mij dat ze dit kunnen oplossen door er nieuwe software op te zetten en dat begrijp ik, kostprijs een 35 euro. Mijn vraag is nu : 1 ) is daar geen andere mogelijkheid om de tablet toegankelijk te maken en 2) kan ik deze nieuwe software eventueel zelf opzetten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Sinds jaren" schreef je. Hoelang heb je die tablet al in je bezit? Kun jij je nog herinneren in welk jaar jij je inschreef voor de NHA lessen? Als dat al heel erg lang geleden is, dan staat er waarschijnlijk een oude versie van Android op. En dat betekent dat je veel apps niet kunt installeren, omdat die apps een nieuwere versie van Android vereisen.

Ik heb wat rondgekeken op internet en vond eigenlijk alleen maar GP tablets met zeer matige specificaties en een oude versie van Android.

Heb jij misschien deze tablet: http://www.gp-electronic.be/product/9inchtablet-met-toetsenbord

 

Daar kun je tegenwoordig weinig meer mee beginnen vanwege de sterk verouderde hardware:

Een resolutie van slechts 800x480 pixels

RAM (werkgeheugen): Slechts 1 GB

Opslagruimte: 8 GB (waarvan een groot deel al ingenomen wordt door het besturingssysteem Android zelf)

Versie van Android: 5.1. Dat is een sterk verouderde versie. De nieuwste versie van Android is versie 13. En binnenkort komt versie 14 uit.

 

Als jij werkelijk zo'n oude tablet hebt, dan zou ik er absoluut geen geld in investeren. Je zult er geen moderne versie van android op kunnen installeren, omdat de hardware daarvoor te zwak is.

 

2 uren geleden, gilbertdc zei:

met als resultaat dat ik mijn inloggegevens niet meer herinner

Gebruik daarvoor de gegevens van je Google account.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

inderdaad dat is de tablet die ik cadeau gekregen heb met versie android 5.1. 

blij dat je mij op de hoogte brengt dat iedere euro dat ik hier eventueel zou in investeren, zogoed als nutteloos is.

als ik je goed begrijp : klaar voor schroothoop !

met dank voor deze duidelijke info, 

groetjes

Gilbert

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • kape sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.