Ga naar inhoud

Linkedin


bernard

Aanbevolen berichten

Ik heb geen idee hoe ik er aan kom , maar het is wel irritant .

Sinds een paar dagen kr4ijg ik mailtjes van linkedin , en daar maak ik uit op dat ze al contacten met bedrijven hebben in het buitenland 

Ik heb geen app van linkedin geinstalleerd 

Maar mijn schoondochter stuurde mij wel een maailtje via linkedin (Lijkt mij )

Ik wil hier natuurlijk zo snel mogelijk van af, alleen ik weet niet hoe 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal krijg je alleen e-mails van LinkedIn, wanneer jij zelf lid bent van LinkedIn.

Heb je een of meer van die e-mails bewaard? Zo ja, kijk dan naar het e-mailadres van de afzender. Dat moet eindigen op noreply@linkedin.com.

Eindigt het e-mailadres van de afzender niet op noreply@linkedin.com, dan is die mail niet afkomstig van LinkedIn.

 

Je hoeft trouwens geen app van LinkedIn te installeren om LinkedIn te kunnen gebruiken. Dat kan namelijk ook gewoon via de browser.

Vergelijk het maar met Buienradar. Daarvoor kun je de app van Buienradar gebruiken, maar je kunt Buienradar ook gewoon gebruiken via de browser (Chrome, Edge, Firefox enz.).

 

Vraag aan je schoondochter of zij jou echt een mail via LinkedIn heeft gestuurd. Je kunt haar daarover opbellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.