Ga naar inhoud

App van Pc help op tablet


bernard

Aanbevolen berichten

Er is geen app voor dit forum. Je moet gewoon een browser gebruiken, net zoals je op je laptop doet. En dan ga je naar https://www.pc-helpforum.be

 

Je kunt dit forum bekijken (en vragen stellen en beantwoorden) op een desktop pc, een laptop, een tablet en een smartphone. Maakt allemaal niet uit. Gaat allemaal op dezelfde manier.

Op een android tablet heb je altijd Chrome als browser. Misschien staat er als naam niet Chrome bij, maar het is dan de app waarmee je websites kunt bekijken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is het kwartje nog niet gevallen, Bernard. Je kunt je tablet prima gebruiken  om vragen op dit forum te plaatsen. Daarvoor hoef je geen app te installeren, want de benodigde app staat al op je tablet: de app waarmee je websites bekijkt.

Mijn vorige antwoord in dit topic typte ik op mijn iPhone (= smartphone).

En het antwoord dat ik nu aan het schrijven ben, typ ik op mijn tablet (mijn iPad).

 

Op je laptop kun je van dit forum een bladwijzer/favoriet maken. Dat kan ook op je smartphone of op je tablet. Het werkt allemaal zo’n beetje hetzelfde. Dus het maakt niet uit met wat voor apparaat je dit forum bezoekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Google is de maker van de browser Google Chrome, en Google is ook de eigenaar van android, het besturingssysteem waarop jouw tablet en smartphone draaien. Dus wie kan beter dan Google uitleggen hoe je een bladwijzer/favoriet/bookmark (die drie woorden betekenen hetzelfde) aanmaakt op je tablet of smartphone?

Hier staat de uitleg die Google daarover geeft: https://support.google.com/chrome/answer/188842?hl=nl&co=GENIE.Platform%3DAndroid

 

 

Op 17 september heb je hierover ook een topic aangemaakt. Lees dat nog eens door:

 

aangepast door porrelaar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.