Ga naar inhoud

ongevraagde pup ups


Aanbevolen berichten

13 minuten geleden, Theo2602 zei:

ik weet dat mijn opmerking onozel was, maar ik heb wel wat gezocht voor ik dat ontdekte. Dit doet niets af, aan mijn dank voor uw hulp.

 

Voor ik een fix heb gemaakt moet ik aardig wat stappen doorlopen voor het duidelijk in het forum staat, hierdoor moet er veel gekopieerd en geplakt worden waardoor dit soort fouten jammer genoeg kunnen in sluipen.

Ik zag het en verbeterde het zo snel mogelijk maar niet snel genoeg, ik snap de je opmerking en kan veel hebben hoor.

Ook zijn er nog andere omstandigheden maar die gaan niet op een forum verteld worden.

 

Maar we gaan de laatste restanten verwijderen:

 

Let op: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

 

fixlist.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo,

 

Let op: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

 

fixlist.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Dat is je browser waar je  het heb ingevuld of zo.

 

Dit is de locatie: C:\Users\theos\OneDrive\Bureaublad

 

Klik op Deze pc > klik op je C schijf > klik Users > klik theos > klik OneDrive > klik Bureaublad  plaats daar de fixlist.txt en open daar de tool FRST zoals ik heb beschreven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.