Ga naar inhoud

ongevraagde pup ups


Aanbevolen berichten

  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

32 minuten geleden, Theo2602 zei:

ik heb toch geen fixlist.txt hoe kan ik die daar dan plaatsen

 

In mijn antwoord staat bij nummer 1. Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.

En zoals jij een Bijlage heb geplaatst heb ik dat ook zodat jij die kan downloaden zie nummer 2.





Afbeelding
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst en vooral Sorry dat ik niet dadelijk reageer, maar mijn computer staat niet in de huiskamer, maar in een gebouwtje achter het huis.

normaal kom ik daar iedere dag, maar door gezondheidsproblemen, lukt dat nu niet altijd.

ondertussen komen er wat reacties en ik reageer op de laatste, zonder echt naar de vorige te kijken.

nu ben ik dus die fixlog aan het maken, maar dat blijft al een half uurtje hier hangen

fixlist-3.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Theo2602 zei:

 overigens was er al van de eerste scan geen probleem meer

Klopt, maar de laatste fix heeft de restantjes verwijderd wat toch ook belangrijk is.

Maar alles ziet er nu schoon uit, dus we zijn klaar de tool FRST met bijbehorende logjes mag je weer verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • abbs sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.