Ga naar inhoud

fout melding


ikiena

Aanbevolen berichten

Ik heb een medion pc gekocht en krijg steeds een melding op rare tijden van beeldscherm stuur programma werkt niet meer, is hersteld.

Dat gebeurt ook tijdens een spel spelen of andere dingen die ik doe op de PC. Wie kan mij vertellen wat voor probleem dit is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

werk met vista home premium sp1. recoversysteem.

kaart ati hd 4850. drivers heb ik al gedownload. maar werkt niet.

blijft steeds zeggen beeldscherm stuurprogramma wert niet meer, is hersteld. meer zegt het niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
heb van alles uit geprobeerd, maar kom er niet uit. het probleem blijft.

Beschrijf zo gedetailleerd mogelijk wat je gedaan hebt en hoe en geef ook de bekomen resultaten. Misschien heb je ergens een foutje gemaakt en dan weten wij ook direct wat we niet meer moeten aanraden.

Als je foutcodes krijgt mag je die ook geven samen met de tekst die er bij staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een pc van medion. zit een recover systeem op. heb hem heel vaak terug gezet op fabriek instelling. Vista. dus kan er weinig fout gaan zou je zeggen. dan begin je langzaam met programma's op te zetten. spellen en software. en dan begint de problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je pas hebt teruggezet naar fabrieksinstellingen is er dus geen probleem.

Het komt pas nadat je er software en spellen hebt opgezet.

Dan wordt het waarschijnijk veroorzaakt door een van die software of spellen die je installeert.

We gaan dit stap voor stap aanpakken en het zal wat tijd kosten maar hopelijk vinden we zo de oorzaak.

Je zet hem nog eens terug naar fabrieksinstellingen.

Dan installeer je het programma of het spelletje dan het meest nodig hebt, of het meest gebruikt. Na de installatie herstart je de pc en je wacht tot je zeker bent dat de fout zich niet voordoet. Dat kan misschien enkele dagen duren.

Dan installeer je het volgende programma of spel en weer herstarten en wachten tot je zeker bent dat de fout niet komt.

Zo ga je het rijtje al om te installeren.

Als de fout weer verschijnt, is het laatste programma of spel dat je geinstalleerd hebt waarschijnlijk de oorzaak. Dan verwijder je dit weer.

Hou ons ondertussen op de hoogte van je vorderingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.