Ga naar inhoud

VPN


gildc

Aanbevolen berichten

U weet, neem ik aan, dat twee anti-virus programma's op één pc door alle "deskundigen" (waar ik niet bij hoor) zeer sterk wordt afgeraden?

 

(Ik weet niet of uw eigen pc er momenteel twee heeft). Anders beter 1 van de 2 er af doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik u was (maar ik ben u niet) zou ik Norton blijven gebruiken tot november en dan pas Avira installeren. HitmanPro.Alert kan wel samengaan met elke anti-virus, want het is slechts een extra beveiliging, speciaal gericht op de aanwezige browsers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27/4/2024 om 11:14, Leono zei:

Welke bankapplicatie bedoelt u?

 

Ik log zelf in via Firefox. Als je HitmanPro.Alert installeert (gratis programmaatje) krijg je elke keer als je een browser opent (welke dan ook) "een groene vlag". Mocht het niet veilig zijn, dan uiteraard "een rode vlag". HitmanPro.Alert is speciaal ontworpen om online bankieren te beveiligen.

 

Maar u bankiert dus met een "applicatie".

Ik gebruik ook Firefox en heb uit nieuwsgierigheid ook HitmanPro.Alert geïnstalleerd maar dat vlagje zie ik nergens. Mis ik iets ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.