Ga naar inhoud

Toetsenbord typt regelmatig zelf de letter "f".


Jee

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

ik heb een Steelseries Apex Pro toetsenbord. En sinds gisteren (26.04) typt mijn toetsenbord vanzelf de letter "f".

Soms 1x een"f". Soms ineens 2 of 3x een "f".

 

Ik heb het toetsenbord al eens verwijderd in apparatenbeheer.

Hier staan er wel 5 dezelfde in zag ik. Alle 5 verwijderd. Opnieuw de PC opgestart en ze stonden er terug alle 5 in.

 

Ook heb ik de software van Steelseries verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Het probleem blijft voorkomen.

Ook als ik de software volledig sluit.

 

Iemand een idee aan wat dit kan liggen?

Ik vrees zelf dat mijn toetsenbord "stuk" is. FFFFFFF  😉

 

Alvast bedankt om te helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

voordat je concludeert dat ie kapot is:

- er blijft een toets hangen dus uit- en inpluggen heeft geen nut, evenals software eraf en erop.

- zie je iets aan die toets

- op de kop houden en flink schudden

- is er cola oid overheen gegaan?

- ligt er iets op het toetsenbord

- als het demontabel is kan je de toetsensectie losmaken en reinigen

Link naar reactie
Delen op andere sites

voordat je concludeert dat ie kapot is:

- er blijft een toets hangen dus uit- en inpluggen heeft geen nut, evenals software eraf en erop.

-> ik heb de toest er al is afgehaald, niets aan te zien. De "f" toets werkt ook gewoon goed. En als ik een lange tijd aan het typen ben, zoals nu, dan komt er geen enkele "f" verkeerd tussen. Vreemd.f

- zie je iets aan die toets

-> nee, ziet er prima uit.

- op de kop houden en flink schuddenfff

-> ik heb alle toetsen eraf gehaald en alles afgeborsteld, uitgeblazen... probleem blijft zich voordoen.

- is er cola oid overheen gegaan?

-> nee, niets speciaal. Gewoon van de ene dag op de andere.f

- ligt er iets op het toetsenbord

-> nee.

- als het demontabel is kan je de toetsensectie losmaken en reinigen

-> heb ik ondertussen gedaan. Zat een beetje stof tussen maar al bij al niet echt vuil.

 

Zou ik misschien zo een wit knopje eraf kunnen halen en dit vervangen door een ander knopje?

Bijvoorbeeld de F6 die ik toch nooit gebruik?

WhatsApp Image 2024-04-28 at 17.22.08.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat bedoel je met TOBO ?

 

Hetgenen op de foto nog op mijn toetsenbord hangt, die witte toetsen zal ik zeggen. Niet de zwarte die eraf zijn. De witte krijg ik er niet af. En ik zou ook niet weten hoe.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

net geprobeerd een ander toetsenbord in te stellen.

Maar ik had mijn huidige toetsenbord nog maar uitgetrokken en ik merkte al dat er nog steeds een "f" getypt werd.

Ondanks dat ik geen toetsenbord had aangesloten.

 

Dus het ligt ergens aan software ofzo? Dan weet ik niet waar ik moet beginnen vrees ik. Damn :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb een vermoeden dat het aan mijn Logitech MX Master 2S draadloze muis ligt.

Deze doet ook wat raar. Ik denk dat iemand in huis deze laten vallen heeft want de duimknop, waar je alle tabbladen mee kan oproepen werk ook niet naar behoren.

 

Vreemd.

Ik houd jullie posted.

aangepast door Jee
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.