Ga naar inhoud

IMGBB


Liesbeth*

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Op een 1 of andere manier word IMGBB geblokkeerd niet alleen door Chrome maar ook door FF. Ik heb geen idee waar ik zieken moet maar zie dus ook in mijn account geen enkele afbeelding meer.

 

spacer.png mijn account geen plaatje meer te zien.

 

Van een lid van mijn forum kon ik via de link het plaatje wel zien maar toen ik het op had geslagen en wilde oploaden zag ik dir.

663c76315ce25-ScreenShot012.png  663c767b19e0d-ScreenShot015.png

Dus wat kan ik doen om die blokkade op te heffen we hebben er allemaal last van. Alleen in Edge zijn de afbeeldingen te zien.

aangepast door Liesbeth*
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lag dus aan de ADBLokker Ultimate die is was uitgeschakeld door de reset. en stuk voor stuk de dingen inschakelen en toen werd het duidelijk toen deed niks meer heb die toen weer uitschakeld en kon alles weer zien ben dus weer opgelucht

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, porrelaar zei:

Dat is mooi, Liesbeth, maar je had met Firefox toch hetzelfde probleem? Heb je Firefox ook gereset?

 Nou nee de ADBlokker ultimate uitgezet en toen was ook daar het probleem verholpen. Wie weet kunnen jullie er anderen mee helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké, de oorzaak was dus de extensie AdBlocker Ultimate. Die heb ikzelf nog nooit gebruikt.

 

Nu moet je dus waarschijnlijk op zoek naar een andere adblocker.

Zelf gebruik ik in Firefox de adblocker uBlock Origin. Die is er ook voor Chrome.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Iedere adblocker kan wel eens voor problemen zorgen. Dat hoef je niet meteen via Instellingen > Extensies die hele extensie uit te schakelen. Het is doorgaans ook mogelijk om de adblocker alleen uit te schakelen voor de website(s) waar hij problemen oplevert.

 

Laten we als voorbeeld dit forum (PCH) nemen. Stel dat mijn adblocker hier voor problemen zou zorgen, dan kan ik instellen dat hij niet ingeschakeld wordt op PCH.

Hoe? Dat is erg eenvoudig:

Als PCH geopend is, dan klik ik op het pictogram van mijn adblocker: uBlock Origin:

 

663cbac8f0ab5-2024-05-09_13_51_23-Window

 

Er verschijnt een grote blauwe knop (een soort van aan-/uitknop).

Als ik daarop klik dan wordt de adblocker uitgeschakeld voor PCH. Ik moet daarna nog wel de pagina opnieuw laden, bijvoorbeeld door op functietoets F5 te drukken of door te klikken op de knop 'Huidige pagina vernieuwen':

 

663cba7ec2b17-2024-05-09_13_58_14-IMGBB_

 

aangepast door porrelaar
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Liesbeth* zei:

Het lag dus aan de ADBLokker Ultimate

 

en

4 uren geleden, Liesbeth* zei:

we hebben er allemaal last van

 

doen me toch de vraag stellen of 'jullie allemaal' ook allemaal die addblocker hebben ? ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.