Ga naar inhoud

Smartphone verbinden met printer


Aanbevolen berichten

Het lukt mij niet om de smartphone van mijn vrouw te verbinden  met de printer.

 

De smartphone is een Samsung A53

En de printer is een Brother DCP-7055W

 

In de voorbereiding lijkt alles goed te gaan , maar met afdrukken krijg ik  :  Kan niet afdrukken 

 

 

Ik heb het bij mijn eigen A53 wel voor elkaar gekregen (Lang geleden ), en ik kan me herinneren dat ik toen ergens een ,,formuliertje ,, te zien kreeg waar ik rechts boven aan in of uit moest schakelen

maar dit is een vage gedachte van mij .

 

ik kom er niet meer uit dus .

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de smartphone van je vrouw moet de volgende app staan: Brother iPrint&Scan

Controleer eerst of die app op de smartphone van je vrouw staat. Staat die app er nog niet op, dan download je hem hier: https://www.brother.nl/bedrijfsoplossingen/mobiel-en-cloud/mobiele-apps/iprint-scan

De downloadknop voor Android apparaten vind je helemaal onderaan op die website: Download iPrint&Scan app voor Android.

 

Na installatie open je die app. Open de app en deze zal automatisch ondersteunde apparaten detecteren op uw draadloze netwerk, waarmee u met één druk op de knop documenten kunt afdrukken.

Dat staat althans op de website van Brother. (Zelf druk ik nooit iets af via mijn smartphone of tablet...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

*Door de tip , open de app kwam ik er achter dat ik verder moest met het invoeren van de gegevens van de printer menu.

Daar moeten de netwerk , ssid enzo.ingevoerd worden.

En dan werkt het.

Dus bij deze , is dit weer klaar voor het slotje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.