Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Voor Calvus....

Ik zal dat doen, maar eerst drringend die andere job gaan afwerken.

Sorry, anders last met mijn Hilda, hahaha!

• Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
50 minuten geleden, Jive1 zei:

Ik  heb nu de tweede versie Windows die op mijn K-drive staat, hernoemd, de folder waar alles in staat heb ik Kindows genoemd, met een K dus, niet met een W, en verder in de folder niets veranderd.

...

Windows lijkt hersteld te zijn en aan mijn schijven buiten de C schijnt niets veranderd te zijn.

Wonderlijk!

Ik moet nu eerst een andere job doen, maar ben echt benieuwd of ik nu Windows10 zo zal moeten laten of via Media Creation tool herinstalleren?

Wat denkt U?

Als je dàt kon (je tweede 'windows' hernoemen èn het lukte je ook nog,

èn je raakt terug gewoon in je systeem,

dan zat ik er daarstraks dus naast met mijn 'je windows staat op twee schijven' .. !

Wat ik je nu aanraadt: kijk het een dag of twee aan en zie of alles het goed doet.

Als dit zo is (wat ik vermoed), kan je die Kindows binnen een tijd gewoon gaan wissen (hou hem nog even,

je weet maar nooit dat er nog nuttige dingen in zitten)

En in dat geval moet jij je Windows nièt opnieuw gaan installeren, maar kan je gewoon verder doen.

Wat dan eventueel nog rest is: verloren zaken van je andere schijven /een andere schijf te proberen terug te halen - maar dat is dus aan jou.

(enne... volgens je antwoorden daarstraks, vermoed ik dat jijzelf niet al die schijven en schijfjes in je systeem inbouwde ?)

Geplaatst:

Ik kan niet zeggen dat alles hersteld is, maar die Windows 10 zoals die nu op mijn PC staat  werkt behoorlijk. Ik ben nu aan 't zoeken hoe ik verloren bestanden kan terugvinden. Met welk programma zou ik kans hebben om nog wat terug te vinden. Ik heb namelijk gezien met een programma dat ik van internet heb gedownload en even probeerde, ( maar dat is te duur om dat aan te schaffen ), dat er zeker grote delen van de verloren bestanden nog in hun geheel terug te halen zijn, en dat moet snel gebeuren anders worden ze misschien overschreven.

...

Groeten

Jive1 - Bemgium

Geplaatst:

OK, mooi zo! Goed nieuws dus.

Wat het recoveren betreft: daar weet p38cyq meer van dan ik, dus even wachten tot die hier te voorschijn komt ...  :) 

Geplaatst:

Hey p38CYQ

Ik had met dat porogramma al eens begonnen op uw aanraden vorige week, maar ik zie niet dierct hoe het werkt. Kan u me een tip geven hoe ik daarmee moet beginnen, aub.

Jive1 - Belgium

Geplaatst:

Ik had ook al eens begonnen met Recoverit, en dat lijkt me eveneens erg goed, maar ook daarf weezt ik niet juist hoe ik daarmee moet werken. Welk van beide is best?

Geplaatst:

Hey, p38cyq, dat programma Puran lijkt me eerder geschikt om losse files met op voorhand gekende extenties te recoveren, maar voor mij zou  het moeten zijn dat folders met een aantal bestanden daarin, verschillende typen meestal, zoals men ze ziet in Verkenner, zou moeten kunnen recoveren in zijn geheel. En ik vrees dat dat met dit progrmma niet zal lukken? Of begrijp ik het Puran nog niet zo best?

Jive1 - Belgium

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Helaas, je inhoud bevat woorden die we niet kunnen toestaan. Gelieve je inhoud te wijzigen en de volgende gemarkeerde woorden uit je bericht te verwijderen.
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.