Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goedemiddag.

Ik zit met een dilemma en hoop dat jullie een antwoord hebben
Mijn laptop scherm is kapot en kan niet worden gerepareerd.
Laptop zelf doet het nog wel, maar werkt natuurlijk niet lekker, kan hem nu ook niet meer dicht klappen.
Het is een HP met touch screen en 2 schijven(schijnt niet veel voor te komen met een HP van 15 inch.
Nu wil ik een nieuwe aanschaffen, maar hoorde iemand ook over een Microsoft Surface laptop, dat daar de behuizing beter van is dan van bv HP,
Heb jullie ervaring met die van Mircrosoft? en werkt dat hetzelfde als met een Windows laptop?

Ben benieuwd of jullie een tip kunnen geven

Geplaatst:
2 uren geleden, Cil zei:

Goedemiddag.

Ik zit met een dilemma en hoop dat jullie een antwoord hebben
Mijn laptop scherm is kapot en kan niet worden gerepareerd.

Afhankelijk van de ouderdom, en de aankoopprijs, is het misschien toch interessant om het scherm te laten vervangen.

Gemiddelde prijs €200 tot €250

Geplaatst:

Als dat zo was had ik het zeker laten doen, de laptop is 4 jaar oud.
Bij mijn eigen pc man geweest die zag er geen heil in.
Toen bij PhoneLab, die gingen kijken of het onderdeel te verkrijgen was.
Daar het een laptop is met touch screen wordt dat al lastig. De 2 scharnieren(waarvan er dus 1 is afgebroken) schijnt dus ook aan het toetsenbord vast te zitten. "Als ze het al zouden kunnen repareren geven ze een prijs op rond de € 500,--

20250427_114853.jpg

Geplaatst:

Misschien toch even terug naar de eigenlijke vraag van de beginpost?

15 uren geleden, Cil zei:

Nu wil ik een nieuwe aanschaffen, maar hoorde iemand ook over een Microsoft Surface laptop, dat daar de behuizing beter van is dan van bv HP,
Heb jullie ervaring met die van Mircrosoft? en werkt dat hetzelfde als met een Windows laptop?

Ben benieuwd of jullie een tip kunnen geven

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ook bij ThePhoneLab e Replace, geen optie om dit te kunnen repareren. Inmiddels heb ik een andere aangeschaft en weer druk met alles opnieuw erop te zetten. Bedankt weer voor jullie meedenken

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Helaas, je inhoud bevat woorden die we niet kunnen toestaan. Gelieve je inhoud te wijzigen en de volgende gemarkeerde woorden uit je bericht te verwijderen.
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.