Ga naar inhoud

Game-pc samenstellen


Aanbevolen berichten

Socket 1156 mobo's staan op Pre-Order bij Azerty.

Dat is voor de i5 processoren zeker ?

Die moeite waard om te wachten, of is i7 beter ?

i7, i5, i3 komt allemaal naar 1156, we weten alleen niet goed wat we moeten verwachten.

i5 zal zijn zoals de huidige quads maar dan sneller, i7 is met hyperthreading en allemaal wat sneller enzo, i3 zouden dual cores zijn.

Ik zou er niet op wachten! Sowieso blijft socket 1366 het high-end platform waar uiteidenlijk de zes cores (ben de codenaam even kwijt) opkomen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 225
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Deze

zal ik gaan nemen, heb gelezen dat SLI het geheugen NIET verdubbeld en daaraom pak ik een 2GB GTX 285. Nu, die gaat waarschijnlijk iets stiller zijn dan de reference-design, maar ik kan NERGENS een review vinden van deze kaart. Nuja, De koeling is een BigBoy en 4 Nexus Real Silent LED'S. Die Palit heeft dus ook 2 fans, dusja, dan zal het wel stiller zijn zeker?

Nu, moest dit totaal niet het geval zijn, kan ik dit aanpassen met Rivaturner???

Bijvoordbeeld dat hij altijd 30 procent draait en bij het gamen 50 procent ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

UPDATE :

Ik heb momenteel nog niet het geld om het systeem te kopen, waarschijnlijk zal dit binnen de 8 weken zijn. Nu ik toch wacht, zal ik wachten tot midden-september als ATi zijn intrede doet met de DX11 kaarten. Tegen dan zal de prijs van de overige onderdelen toch wel gezakt zijn.... Nuja, spijtig dat het niet direct kan. Maarja, elk nadeel heeft zijn voordeel. Als iemand iets meer weet over de DX11 kaarten van ATi hoor ik het graag.

Graag wil ik jullie dan ook hééééééééééél graag bedanken!

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.