Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Schakel alles maar weer in, en kijk of het bleepje weer weg is.

Het probleem kan ook hardware matig zijn vooral als er ineens een bleepje komt.

Dus maak indien nodig een back-up voordat je schijf ermee stopt.

De optie zijn:

1: de virusscanner AVG, gebruik je de betaalde?

2. je HD, kijk die eens na:

Download Afbeelding Crystal DiskInfo naar bijvoorbeeld het bureaublad.

• Installeer het programma en klik met de rechtermuisknop op CrystalDiskInfo.exe en kies de optie uitvoeren als administrator.
    • Good - There are no problems found, the drive is working properly.
    • Caution - The drive have some problems. (which indicates a drive that you should most likely be thinking about backing up and replacing.)
    • Bad - This usually indicates a drive that’s dead or near death. (! - Back up all important data as soon as possible.)
  • Maak een screenshot van het programma overzicht.
  • Upload dit bestand naar https://www.imgdumper.nl.
  • Je krijgt dan een unieke link. Post die link in je volgend bericht.
Geplaatst:

Ok ik heb de afbeelding toegevoegd.

Ik gebruik de AVG betaalde versie. 

Ik merk als ik de vriusscanner, malwarebytes en windows beveiliging uitschakel dat de laptop veel sneller is. De CPU is dan ook veel lager en schommelt tussen de 25 3n 50% dat is netjes en werken ook alle programma's weer naar behoren.

Ik heb een volledige disk chck gedaan: chkdsk 😄 /f :/r  zowel voor de c-disk als de D-disk.

Geplaatst:

Ik heb de laptop opnieuw opgestart en dan duurt het meer als 10 minuten voordat alles een beetje opgestart is. De CPU staat bijna constant tussen de 90 en 100%.

Processen LocalServiceNetworknofirewall gebruikt vaak veel CPU

Als ik AVG en Malwarebytes uitschakel zakt de cpu belasting naar 25-50%

Geplaatst:

Hallo,

Verwijder alles eens van AVG en Malwarebytes, herstart je pc en de virusscanner van Windows (Defender) neemt het over dus je bent beschermt.

Test dan alles eens uit hoe het werkt.

Geplaatst:

Hij is niet flitsend maar wel een stuk sneller als voorheen. Ik heb dus AVG en Malwarebytes verwijderd.

Proces VmmemCmSnapshot gebruikt ook veel CPU.

Maar blijft toch nog traag op sommige momenten.

Geplaatst:
1 uur geleden, pgmjans zei:

Ok ik heb de afbeelding toegevoegd.

1. Waarzo?

2. Hoe oud is de pc

3. Doe nog eens:

Klik met de rechtermuisknop op de startknop en klik op uitvoeren, typ hier het commando msconfig gevolgd door enter.

• Open het tabblad "Services" en vink de optie "Alle Microsoft services verbergen" aan.
  • Klik nu op de knop "Alles uitschakelen"
  • Open nu het tabblad "Opstarten" en klik op "Taakbeheer openen"
  • Schakel bij het tabblad opstarten nu alles items uit door deze één voor één te selecteren en op "Uitschakelen" te klikken.(noteer wel eerst wat er allemaal is ingeschakeld)
  • Herstart nu de computer.

Hoe gaat het nu?

Geplaatst:

Malwarbytes heb ik er pas opgezet nadat ik problemen kreeg.

De Laptop is 6/7 jaar oud maar heeft een i7 processor en heeft altijd prima gewerkt, supersnel.

Ik heb die afbeelding van cristalciskinfo via de link toegevoegd.

Ik start hem nu opnieuw op.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.