Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hij start nu redelijk snel op. 

Zal ik AVG (betaalde) nog eens opnieuw erop zetten of is dat niet verstandig?

Ik kan in ieder geval nu weer werken, dat kon ik voorheen niet. Stond compleet stil.

Geplaatst:
12 uren geleden, pgmjans zei:

De Laptop is 6/7 jaar oud maar heeft een i7 processor en heeft altijd prima gewerkt, supersnel.

Ik heb die afbeelding van cristalciskinfo via de link toegevoegd.

Een pc gaat in de jaren gebruikers sporen krijgen waardoor hij trager word.

Ik zie nergens de link, maar zaten er gele of rode meldingen?

Heb je alles weer terug gezet bij opstarten wat nodig is.

En ja zet AVG maar weer eens terug en kijk hoe het gaat.

Geplaatst:

Ik heb AVG weer terug gezet maar hij is nu een stuk trager. Dus het ligt aan AVG is mijn conclusie dan.

Na de-installatie is de laptop weer een stuk sneller.

Voorheen nooit last van gehad maar waarschijnlijk door een update is het probleem ontstaan. Was echt niet meer vooruit te branden.

Is Windows defender (virusscanner) voldoende of heb je suggesties voor een andere virusscanner.

Geplaatst:
47 minuten geleden, pgmjans zei:

s Windows defender (virusscanner) voldoende of heb je suggesties voor een andere virusscanner.

AVG word te uitgebreid waardoor dit kan ontstaan, en tegenwoordi behoort Defender bij de bewtere antivirus scanners.

Verwijder weer de gebruikte programma's met bijbehorende txt bestanden schild ook weer.

En dan laten we het hierbij 👍

Geplaatst:

Prima Abbs, je hebt met prima geholpen. Waarvoor dank. Kan ik je nog ergens mee helpen of een fijne review schrijven?

Ik zal de programma's wat ik voor jou geïnstalleerd heb verwijderen.

MvG

Peter

Geplaatst:

pgmjans,

bedenk dat Malwarebites heel goed naast je Defender kan werken (en dat je die dus terug actief kan maken)

Het hòèft niet, maar het is een veiligheid méér..

Geplaatst:
34 minuten geleden, pgmjans zei:

Prima Abbs, je hebt met prima geholpen. Waarvoor dank. Kan ik je nog ergens mee helpen of een fijne review schrijven?

Deze woorden zijn al genoeg, en ik ben blij dat alles weer beter draait.

Af en toe schijfopruiming gebruiken is ook een tip: https://nl.easeus.com/schijfbeheer/schijfruimte-vrijmaken-in-windows-11.html

En Malwarebytes hoef je alleen te gebruiken bij problemen dus dan pas hoef je die te installer. 👍

Groeten abbs

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.