Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Oei, dat is al een oudje. Dat is de oudste pc die Windows 11 ondersteunt. Komt er straks Windows 12, dan heb je grote kans dat je al niet meer kunt upgraden. Dus ik zou deze niet als eerste aanraden.

Geplaatst:

Het is altijd zeer moeilijk in deze om iemand anders met raad en daad bij te staan.
Er spelen steeds meerder factoren een rol bij zo een aanschaf.

Vandaar dat ik persoonlijk er niet voor te vinden ben om hierop in te gaan 

Wat ik wél wil zeggen over de keuze van TS betreffende de Dell OptiPlex is, dat dit toestel op de merkt kwam medio 2018 !

Dus heeft dit "gerefurbished" toestel ook al een 8-tal jaartjes op de teller staan.

Is net geschikt voor Windows 11 met zijn i5 processor van de 8ste generatie.

Prima, je hebt dan wel een Windows 11 maar wel met een toestel dat ook al 8 jaren oud is en nauwelijks 5 jaartjes jonger is dan je toestel nu.

Maar ... stel nu eens dat er binnen afzienbare tijd een Windows 12, Windows 13 zou komen (wat niet ondenkbaar is), voldoet ie dan nog aan de misschien eventuele  gewijzigde/gevraagde specificaties? 

Je ziet je hierin gericht raad te geven is moeilijker dan je zou denken, er zijn té veel variabelen waarmee rekening zou moeten gehouden worden!

Geplaatst:

Ik begrijp dat het moeilijk is om raad te geven over dit item. Maar de vroegste  win 12 zou eind 2027 zijn maar dit is speculatie  men weet nog niet hoever, of zij ermee bezig zijn.

Mijn keuze was prijsgericht omdat ik geen zes of zevenhondert euro kan uitgeven aan een up to date pc. Misschien kan dit later wel. Gezien mijn leeftijd wil ik geen 5 jaar verder denken.

Dank voor het meedenken.

Dummy

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Helaas, je inhoud bevat woorden die we niet kunnen toestaan. Gelieve je inhoud te wijzigen en de volgende gemarkeerde woorden uit je bericht te verwijderen.
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.