Ga naar inhoud

[OPGELOST] IP - Medium Ontkoppeld


Gast Delusion

Aanbevolen berichten

  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast Delusion

Als ik een gedeelde map maak, kan ik die vanuit mijn andere computer niet zien.

Of mijn router de mac-adressen beheerd en dat mijn laptop daarom niet naar de router zou kunnen, heb ik geen flauw idee van eigenlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Delusion

Ik wil hierbij even melden dat mijn probleem opgelost is.

Het was heel simpel, wat ik eigenlijk een beetje over het hoofd gezien had.

Op de laptop is een knopje, met WIRELESS, die je ON/OFF kunt zetten, blijkbaar had ik dit knopje op OFF gezet, heb ik ook pas ontdekt na deze laptop al enige tijd te hebben. Door dit knopje op ON te zetten, kon mijn laptop weer verbinding maken met internet.

Ik heb nagekeken hoeveel mensen deze fout maakten, blijkbaar zijn het er heel erg veel.

Daarna als ik internet opendeed, ging hij niet, moest ik de pagina vernieuwen en op "Verbinding maken" klikken. Nu werkt mijn internet weer prima.

Nu komt ook mijn IP adres enzo er weer op, geen Medium Ontkoppeld meer. :)

-------

Toch bedankt, ik heb hier veel uit bijgeleerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een gewone vingerke doet toch wonderen....

Maar ik heb weer iets geleerd dat ik niet wist....een knopje...piepklein dingeke...

Onlangs nog meegemaakt met de papier versnipperaar....boven knopje op uit doen en daarna weer aandoen...plots werkt het niet.....een dag later zag ik nog een knoppeke...ik was er per ongeluk tegen gekomen blijkbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.