Ga naar inhoud

Gast koenlem

Aanbevolen berichten

Hey koenlem,

dit kan je met een apparaatje als deze:

http://www.pinnaclesys.com/PublicSite/du/Products/Consumer+Products/Dazzle/Dazzle+Video+Archiving/Dazzle+DVD+Recorder+Documents/Technical+Specifications/Tech+Spec+Dazzle+DVD+Recorder_DU.htm

Dazzle DVD Recorder is een plug-en-play USB 2.0-apparaat waarmee video's eenvoudig direct via de videorecorder, camcorder of andere videoapparatuur op DVD kunnen worden vastgelegd. Met de bijgeleverde gebruiksvriendelijke software kunt u videomateriaal direct vanaf de band in een mum van tijd overzetten op DVD's met optionele menu- en hoofdstukfuncties voor eenvoudige navigatie. De wizard leidt u stap voor stap door het hele proces, en voor het aanpassen van de menu's is een geavanceerde modus beschikbaar.

Je hebt dus zowieso nog een apparaatje nodig om je videorecorder te verbinden naar je pc

Natuurlijk kan je tegenwoordig ook een videorecorden kopen met dvd speler (combi). Hiermee kan je rechtstreeks van vhs naar dvd gaan. geen pc nodig bij dit.

mvg karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanks karel...ik weet van die combi video-dvd recorders

maar heb reeds 2 videorecorders+dvd speler

dus...wou het via men laptop(medion,aldi) doen

er is een tv kaart+allerhande kabels bij geleverd maar heb deze tot op heden nog niet gebruikt omdat ik niet goed weet hoe het te gebruiken

zou ik hiermee aan de slag kunnen om vhs naar dvd te zetten??

grtjes koen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 7 maanden later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Multimedia - pc-helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.