Ga naar inhoud

Drives onzichtbaar maken.


Aanbevolen berichten

Graag wil ik een intern kaartlezer installeren in mijn PC.

Maar ik gebruik de helft van die kaarten niet dus wil ik dat de stations (A,B,C,D...) niet zichtbaar zijn tenzij er een kaart inzit.

Bijv.

A = HDD1

B = HDD2

C = DRIVE 1

D = DRIVE 2

E = KAART 1 (Onzichtbaar)

F = KAART 2 (Onzichtbaar)

G = KAART 3 (Onzichtbaar) etc.

H = Externe Schijf

....

Dus ik wil alleen eigenlijk A,B,C,D en eventueel H zien. Maar ik wil wel dat het station zichtbaar is wanneer er een kaart inzit.

Met Vista Home Premium.

BEDANKT !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik wel niet snap :

In laptops zitten ingebouwde kaartlezers, maar ze staan niet bij deze computer tenzij ik er een kaart in steek. Kan er geen zelfde manier zijn voor een desktop ?

De Scythe Kama Reader 2 is een kaartlezer voor 45 kaarten, windows kan toch maar 26 stations aan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat ligt echt aan het merk, en soort van kaartlezers hoor...

sommige tonen alleen kaarten wanneer ze ingeplugd worden en sommige doen dat niet.

ook kan het liggen aan de manier van aansluiten intern, kaartlezers worden gewoon in een usb connector gestoken op het moederbord. en worden door deze usb aansluiting dan ook gevoed.

maar op sommige moet je een apparte stroomvoorziening aansluiten (dus de pc voeding op aansluiten) en daarmee kan de usb sectie worden uitgeschakeld (?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.